new semester begins,
Saturday, June 9, 2012 | 0 comments
Assalamualaikum wahai pembaca blogger sekalian, semoga kalian sihat sejahtera alhamdulillah. :)2 bulan bercuti, penuh suka dan duka yg ku lalui, bnyak juga dugaan dan rintangan.
Masalah dgn family dgn kawan, so far dgn Hazim alhamdulillah.
Esok aku akan balik semula ke hostel, dan menempuh semester yg baru. Semoga aku kuat mnghdapi dugaan yg akan dtg.
bermula lah susunan bku yg tnggi mnebal untk di usik dan di belek semulaaa, semoga sem ini akuu dpt tembuh dgn tabahhh, wlaupun sem lpas terlalu bnyak dugaan yg harus ke lalui aku hrus pasra, buat demi kluarga, akuu ingin membantu ibuu .
ku tahan air mata ini dari jatuh membasahi bumi malangnya air mata ku tewas jugaaa, ia bergelinang air mataa melihat si diaa. Entah knpee mcm baru prtama kali pula kita berjauhan, terlalu sulit ku laluii.
Senyuman ku ukir kan di bibir untuk mnyembunyi kan rasa pedih di hati, tmbh pula angin bersepoi2 mlm ni, menmbah kan lgi rasa sebak di dada, tetap ku kuat kan pendirian untk tersenyum di smping mu, biar senyuman yg menemani hari mu.
Walau ku ego, hanya dlm 60 saat sahaja dpt menahan rsa rindu, lebih sesaat dri tu akuu terlalu rinduu dan akan mncri di mana si diaa. urghh :/ cinta apakah ini nama nyaa ? haha . penat akuu menangis pujuk hati ini, jdi cuba lahh untk ceriakan hati. Percaya pada si diaa, mngharap kann awak pegangn kepercayaan saya tanpa mngkhianati nyaa .
Doakan kejayaan saya, dan saya sgt berharap awak sntiasa di sisi sygg memberi saya semngat untk trus bngkit mnghadapi segala rintangan dan dugaan untk meneruskan hidup dan untuk terus berusaha mngejar kejayaan insya allah ia ada di hadapan mata jika kita berusaha, semua sudah tertulis dan di tentukann, rezeki masing2 :) .
Walaupun kita jauhh, tpi kau tetap dihati ku sygg. ku pujuk hati pejam celik pejam celik dah 4 bulaann , then cuti sem balik 2 bulann . hmm . bad news here
Birthday Hazim this year maybe kita ta dpt celebrate sama, sbb time tu tgh final exam. insya allah lakk tao klau tde paper, saya balik kejappp untk awakk :)
Pray for me will success in my life, my study. thats all friends. thanks you.
enjoy with this song, skdar mahu menceriakan hati,




Me Myself & I


