Follow | Dashboard
Nabilah Mahmod =

Pink Lollipop
Hello Baby May !
Tuesday, May 15, 2012 | 0 comments
Assalammualaikum wahai sekali pembaca blog.
Sekian ama tidak mengupdate akibat kemalasan yg melanda untk menaip. hee .
April sgtt mencabar dan menduga perasaann ku, biasa lah hidup di dunia, allah syg sbb tu dia menduga . Disebalik air mata, pasti ada kegembiran yg bakal dtg tidak diduga .
Kini bulan may teah berganti, buan yg penuh kemeriahan bgi ku, msti ah meriah , hari kelahiran ku pulaa. Untuk umur yg ke 19 tahun, terasa diri kini semakin berusiaa. Sebak jika di ingat cara ibu berusaha membesarkan akuu sejak aku dari bayi, bersusah payah ibu membesarkan akuu, kini adakah akuu anak derhaka ? Ya-allah kau jauh kn lah aku dgn perkara sebegitu rupa, aku ingin menjadi seorg ank yg dibesarkan dgn menggembirakan hati ibu, membas jasa ibu dan menjga sperti mana ibu membanting tulang kerja sendriaan untuk membesarkan akuu, untuk memenuhi segala keinginan ku Ya-allah . Ckup sekadar melihat ibu tersenyum bahagia, tidak sanggup ku melihat titisan air mata nyaa. Hari Ibu kata nya haram di smbut, tpi bg akuu hari ibu bukan setahun skali, malah setiap hari aku membesar hari2 untk ibu ku yg tersygg. Ibu membanting tulang sejak habis pantang melahirkan akuu, kini genap sudah 19 tahun ibu bekerjaa. Terima Kasih kepada ibu tercinta jasa mu akan ku kenang biar jasad tetap dibdn mahupun bercerai tidak akn pernah ku lupakan .

Menjelang 4mei, hari yg ku nantikan penuh kebahagian. mlm nya aku menangis keranaa terlalu sedih mengenangkan ini dan itu. Aku dikejutkan dgn cake chocolate ptg ituu di shani cafe,


act tak tahuu punn, akan dpt suprise tao, tetapi agak teruja lahh. cake dri si dia yg di beli oleh AFFA. Ohh, mereka bersatu dan plan rupanya. Terima kasih sgt sgt, i love both of you okay. Hazim org nya agak sempoi dan simple, aku senang berada di sisi dia. Terima Kasih kepada semua yg wish birthday sayaaa, pelbagai ucapan yg saya terima smbil tersenyum saya membca . :)
5 Mei pula iaitu pda hari sbtu, aku mengajak kwann2 ku untk ke Pizza Hutt, kami chilling di sana berborak dan bergossip. skali lagi aku dikejutkn dgn cupcakes kini pemberian AFFA untuk tahun ke 2, terima kasih sgt,
comel kan ? hehe . okay both cake dorang nyanyi lagu "happy birthday" haha . dan aku "wehh aku dah besar" haha. shy shy saya tao. :* btw thanks for everything. Semoga kita semua berjaya dalam semua bidangg lah okay . i miss all of you. Jumpa lagi 4 may tahun 2013, insya allah klau msih di beri peluang untk bernaafas.
Assalamualaikum, :)

Older Post | Newer Post
Me Myself & I



Hello, I'm Eila. Welcome to my Official blogspot. Don't forget to leave your footprints here. Thank You.



Sweethearts


PRINCESS


GIRLFRIENDS


Big Clap