Burger Bakar Wangsa Maju.
Saturday, May 26, 2012 | 0 comments
Assalamualaikum wahai pembaca blogger.Sihat ke anda semua ? diharapkan semuanya sihat-sihat belaka :)
Hari ni saya sngat kegembira rasanya, alhamdulillah kehadrat ilahi.
Saya juga sihat alhamdulillah. hehe.
Hari ni rajin update blog wlau tidak lah penting mana cerita nya tetapi tetap ku ingin kongsi bersama perasaan ini,
Malangnya semlm penat menangis sbb gara-gara tak dapat burger bakar. Maaf tpi saya seorng anak yg manja, sukati lah anda jika hendak mengata saya mengada-ngada. Harap ibu bersyukur mempunyai saya walau agak menyusahkan, maafkan saya ibu. Semlam hari yg dijanjikan Hazim hendak blnja aku burger bakar yg ku idam idamkan, entah knpe tringin sgt rse nyaa . tpi mlngkan janji itu tidak dapat ditunaikan, krena keadaan yg nya tidak dpt di elakkan . Hari khamis malam Hazim pergi jmpe kaka dy kt putrajaya, ada hal jd balik leawt mlm, kesian dy tak ckup rehat. Ayah nya pula sedng mengikuti sukan thunan Felda, lalu hal kluarga di bawah tngunggjwb Hazim. Hati rasa kesian tp entah knpe aku mendesak untk pkir yg dy sedng penattt, lalu ku merajuk dan mengadu lah kepada adik ku Mastura Manap, dy mendgr luahan hati, lalu ku ingin menunaikan solat magrib, dan tenangkan hati yg resah ini. Si dia pula sudah terlelap di buai mimpi . aku redha bkn rezeki akuu . Hari ni dy bergegas ke rawang, kerana kawan nya berkahwin, hati ni masih merajukkk. hmm. Di waktu ptg, affa ajak jmpe dlm sdng teman affa makan dkt kdai mamak brj tu, Sidia BBM kata nya nak aak makan burger bakar dkt kmpung baru pdhal i'm craving burger bakar wangsa maju, ohh please b ! mmng mengeluh lahh tpi still redha sbb dy jnji dy nak belnja kn. ATlast dia ckp "okay kita makan burger bakar wangsa maju"
and my heart bersorok keseronokan and i really happy hear that . okay saya paksa okayy, sbnr nya sidia busy di bengkel lalu affa yg teman saya sepanjng di sna. k kt situ sedih k haha.tpi tape lahh, janji kempunan hilang sblum balik bangi, and ape yg di ingin kan teraksana. Alhamdulillah . hee :)
Dalam kegembiraan, tersentuh rasa ingin ibu juga merasa kebahgiaan ku, lalu ku belikan untuk ibuu, tpi sedih kita tak ckup duit lalu kita pnjam duit affa and hazim ganti balik. thanks affa and biybiyy. i really appriciate this :DD
So ini gambar nya, simple je yg kita mampu, alhamdulilah. Selamat menikmati.
Saya sudah beli, anda bila lgg ? hee
Saya makan dlu, bismillahhirohmannirohim.




Me Myself & I


