Follow | Dashboard
Nabilah Mahmod =

Pink Lollipop
new compact power ! hee :)
Thursday, April 19, 2012 | 0 comments
Assalamualaikum warga blogger semuaa, :)

hee, sejak balik dri cuti sem hari tu, tak update2, now baru ada ksempatan na update blog. hee
tak ada lahh menarik mana crita yg saya nak kongsi kan bersama ini, tapi nak update jugaa .
sblum ni saya pkai compact powder SAFI, jrang dgr kn ? hee, act adaa, korang je yg tak tahuu ni. hehe .tp sejak bulan lepas koy, ibu ckp kluar bedak tu dah tuka packing baru ke dah tak keluar lngsung i'm not sure lahh, sbb ibu yg slalu belikan bedak itu untk saya. ank emak ? of course, ada masalah ? (:



ini dia kawan bercintaaaa, ke sana ke mari sence skola menengahh, 1 gang lahh. haha . ohhh smbungg critaa, and now saya tgh search new compactpowder untuk gntikannn power lamaa kn, then myfriend give a suggestion for i try MIYAMI powder from COSWAY, coz adkk dia pakai nmpak kulit lebih natural cantik, rata dan menarik. so i'm ask mira, she say the miyami compact powder totally good for our skins, mira yg bju batmann tuu . haha, comel je :)

awal april hari tu, padel ajak kitaorg main bowling, then dlm menunggu semua orgg smpaii, afa kluarkn bedak compact dy then mira ckp sama mcm dy, then saya pun tgk laa bedak compact yg afa pkaii, "its miyami !" wow, dari situ je saya nmpak rmai sebnrnya pengguna miyami compact ni, msti bestt. ohh lupaa, afa yg tdung kuningg tuu :) i'm interested to try it, but saya bukan lah ahli cosway. mira ckp klau nak, dy order kan.. i'm excitedd gilaa lahh for waiting this compact power,


saya makin berkeyakinan untuk memiliki miyami compact ini, dannn nampak nyaa tak lama lgg saya pun dftar jadi asli cosway la kann. haha .

nampk menarik kann ? hee. act saya bkn lah kaki make up, tp untuk atas2 muka dri chaya matahari, ini saja yg saya guna kann. saya sgt suka akan natural, manis, dan simple. tak perlu over, seperti berselindung disebalik kecantikan yg asli dan abadi. haha .

make up tebal2, menutup liang roma, lg bertambah laahh tak berhasil dan cuma membazir duit beli barang make up mahal2 dan berjenama tu. *sorry, saya memang pandai berckp* haha

cantik itu perlu, tp bkn berlebihan . :)

Older Post | Newer Post
Me Myself & I



Hello, I'm Eila. Welcome to my Official blogspot. Don't forget to leave your footprints here. Thank You.



Sweethearts


PRINCESS


GIRLFRIENDS


Big Clap