11 days without you,
Thursday, April 19, 2012 | 0 comments
1st day,aku dpt call dri kakak azim, pkul 10 malam, bagaikan jantung sudah tercabut cuma jasad yg tnggal . habis memberi info, phone jatuhhh bgai tdak ku kira harga nyaaa. bgai nak gila, fkiran ku terganggu ilang arah tujuu.
malam ku tidak lena, tidak seperti biasaa . aku bkan lah seorg yg kuat untk berjaga mlm, tetapi akibat terlalu risauu. ianya, mmnganggu lena ku walaupun hndak melelapkn mata,
2nd day,
awal pagi lgg, aku menggu pnggilan kaka azim untk up to date dgn dy perkembangan seterusnyaa.
hati ini tkut, tetapi ku gagahkann jugaaa, kerana akuu sygg . aku terlalu risaukan keadaan insan yg akuu sygg,
sehingga makan minum ku turut terabai, urghh .
3rd days,
still perkara yg sama mnunggu panggilan kakak azim, terima shja pnggilan, aku tergegas siap dan kluar rumah untk jmpe azim, anddd
yes, i'm cryingg..
4th days,
im meet him again, i'm try to smile even act i hurtt i'm cry in heart . urgghh .
i miss you so much b :(
for 5, 6 , 7, 8 , 9, and 10 day,
i'm fully patient even act i'm nott. i'm really miss himm :"(
always pray for him, hope he okayy. :)
and for 11 days,
i'm smilee again, we will back together like usually. alhamdulillah ya allah, atas restu mu si dia selamat :)
everything back to normal, :)
the end ASSALAMMUALAIKUM and sing the song to-get-her,



.jpg)




Me Myself & I


