anniversary ?
Saturday, March 17, 2012 | 0 comments
Assalamualaikum kawan-kawan ku,
lamaaa nyaa ta update blog, agak busy skrng ni. :) act cerita ary ni, ta lah menarik sgt pun nak kongsi dgn korang cuma bak kata org "buat syarat" je dahh laa, hehe . act sptut nya bkn lah masa untuk aku update status, aku ada paper management nak kene hadap selasa ni, then ini kira aku amik risiko lahh. makin pakai blackberry makin menjadi2 aku mengadap phone, study ke mana, phone ke mana,. ape nak jdi. aku sendiri risau dgn keadaan diri aku, sbb now tgh musim final. huh.
sebenar nyaa nak dimulakan ceritaa, malam smlm tiba2 mimpi kaka ayien, then ptg uh tergerak nakk call dy so aku call ahh bertnya kn khabar. kebetulan pulak, that day anniversary kata nyaa, haha :) rindu pulak dekat kaka aku srang ni, entah knpee. and automatik tringt kaka rara saya, nak smbung call kredit low mula, dah top up insya-allah adk call akak rara k. rindu korang sgt sgt/. :') yg pelik dlm mimpi aku psal kakayien enn, dgn kwn2 dy aku ta knal pun aku mimpi, bkn stkat ta knal, muka pun ta pena tgk, tpi mimpi tu sedih, sbb nya kwn kakaaiyen je yg excited nak ternmpak akuu, tp dy buat bodo je even kwn dy dah jerit "ayieeennn ! adk eila" wow, apetah merepek2 aku mimpi, dah kakayien buat bodo, aku membawa diri terus bla kot dlm mimpi uhh, touching la konon. haha . nvm, kalau btul2, aku belasah kau kak, hehe :)
then onlineee, saya prinscreen ini, :)
wahh, hehe, hebat kaka aku ni msti time call uh dy update status . haha . sygg kauu la kaka <3pasal anniversary pulakk, ini kisah kami,
haha, aku tak ingt si dia pun tak ingtt, kiteorgg mmng ta sukaa ingt. haha . agak2 dia kecil hati ke dgn perngai aku ni haa ? adehh, sorry laahh, birthdayy awak kita janji kita ingtt k. sygg awak ! :)
sblum balik hstel selasa lpas kn, mcm2 lah kiteorg plan nak kluar time tarikh ni, nak itu nak ini nak kesitu nak kesini umpama nyaa hari tu kami hbis kn cuma untuk kami berduaa lahh. hehe . comel kan ? tpi sygnya ta kesampaian . haha. :DD nak tgk ceritaa cintaaa ini, trailer nya best sgtt, n 1st time auu dgr azim ckp "nak tgk cite ni" :) aku berusaha lahh nak tgk cerita ni dgnn dyy, kata nya afaa dy bg 3 star for cerita nyaaa, sbb bg dy cinta betasbih lg sedih kata nyaa :')
synopsis : Hamka is a graduate from University Al-Azhar who is engaged to the daughter of his teacher, Saidatul Nafisah, before migrating to Yemen to further his studies. However, in actuality, Hamka just wants to finish writing the whole al-Quran by hand in order to present it as his future wedding gift. Not long after Hamka left for Yemen, a political conflict and a war between Yemen rulers break out, and soon, his family receives reports that Hamka is dead. Despite that, her fiancee, Nafisah continues to wait patiently for Hamka's return, while Attar, a man who longs harboured feelings for Nafisah, begins to approach her. This is the story of one woman's dedication and love to her man that withstands all obstacles.
tapi syg nyaa, cerita ni pulak yg kami tgk, (': and bg saya cerita dy terlalu biasa mcm yg saya pernah tgk sblum2 ni.
tapi syg nyaa, cerita ni pulak yg kami tgk, (': and bg saya cerita dy terlalu biasa mcm yg saya pernah tgk sblum2 ni.
synopsis :From Academy Award-winning filmmaker Andrew Stanton, comes "John Carter"- a sweeping action-adventure set on the mysterious and exotic planet of Barsoom (Mars). "John Carter" is based on a classic novel by Edgar Rice Burroughs, whose highly imaginative adventures served as inspiration for many filmmakers, both past and present. The film tells the story of a war-weary, former military captain John Carter (Taylor Kitsch), who is inexplicably transported to Mars where he becomes reluctantly embroiled in a conflict of epic proportions amongst the inhabitants of the planet, including Tars Tarkas (Willem Dafoe), and the captivating Princess Dejah Thoris (Lynn Collins). In a world on the brink of collapse, Carter rediscovers his humanity when he realizes that the survival of Barsoom and its people rests in his hands
walaubgaimana pun saya berniat untuk pergi menonton cerita 7petala cinta itu dgn biybiy <3, sampai disini sahaja cerita sygg, doakan kejayaan saya okaayyy ! :)





Me Myself & I


