HAPPY NEW YEAR 2012 ! :)
Saturday, December 31, 2011 | 0 comments
HI ! semuaa orgg busy update blog for new yearr, begituu jugaaa dgnn akuu ! heeee :) tambahann pulaa smlam akuu happy sgt sgtt. harap happy tu akann berkekalann dan bkn ade hikmah tak baik di sebaliknyaaa, AMIN :) and sebelum terlambat nakk wishh HAPPY NEW YEAR GUY's ! :Dact semalam tade la mcm menarik sgt sbnr nyaa enn, justt semalam pepagi tu cm bosan bosan r r jgk, mcm cacing kepanasan cacing kerawit jgk r kt umaa. HAHA. mna tak nya slalu new year aku keluar dgn kwn2 aku tetibe tahun ni sume bantai lak takk kluarr ehh pelik di situu. biybiyy saya pulaa terlelapp, aisyeemaannn penatt sgtt la tuu, ciann dy :D saya tak suke paksa2 dy, sbb saya cuma mahu dia ada masa untuk rehat kann diri dy secukup nyaa, itu lebihh pentingg bagi sayaa, gf mithali ta ? :DD . haha, semalm pepagi uhh, kredit tnggal cm 7sen kot, msgg miraaaa. mira ckp dy kt datarann. akuu punn cm . *WAHH, pepagi da menatapak kt dataran tu, btul smngt new year ni* haha, then ade smbungann nyaa ni, mira g sana teman mummy dia ada cm anhung 2012 ke apee tahh, lupaa, so okayy laa. akuu tgkk tb cerita "UPIN IPIN* phhwwiitt ! haha, patu ade la iklan psl 1 fmily kluar tgk wyngg bagaii, akuu pun jeritt laa kt rumaaahh *AISYAAAAAHHHHHHH !* ahaha, then si kecik pun menyahuttt, lalu ku tnyaa dy *nskk tgk wyngg tak ceritaaa suatu malam kubur berasap ?*
act cerita ni sbnr nyaa, biybiy plann na tgk dgn akuu, and part of aqil, tp asyik tergendala gara2 due tertydo lalu terbatal la dgn sendiri nyaaa. aku check ticket pling awl au pkul 11.45, time tu bru ppkul 9lebhh, then akuu suruh aisyaaah siapp cptt, pkul 10.50 kot kiteorg gerak dri rumahh kee wangsa walk mall, lengng gila KL , maybe sbb rmai smbut new year g holiday or luang kn masa untuk balik kampungg, ituu cm light star untuk aku la kann naa beli ticket wyngg, sbb slalu time cuti je msti full, frustt, kam dgn menggelabahh laa pegi WW tuu, smpaii sanaa pkul 11.20, pehh sempatt bhaii ! haha. then still lenggng so ta la sesak nafas akuu na beli ticket, que pun ta pnjngg enn. ticket pkul 11.45, then kami enjoy jugaa laa cerita tu sbb seram dy bila tangg mengejutt, tp lawak dy tade la menarik sgtt, 80% bosan , and paling tak suka ade crita smbungann bagai, kalau best cm twilight tape juga -,- adeh ! tape laa, sekadar mngisi rasa bosan akuu jee, na balik uhh, akuu belii nii,
HAA ! comell takk ? hee, susa kot na cri bnde ni kt kl. limited btul :p ni kali ke 4 tukaaa sarungg dy tu.haha . tape la, skali skalaaa. :) after that trus balik then smpai uma pkul 1.30 kot, aisya ni pndai terus ajk balik sbb klauu dia biar kan aku merayapp, dy yg penatt sbb akuu kalau dpt jaalann mmng abis laaa kaki org aku keje kann sesuka hati. so ksian kt aisyahh aku terus balik uma. tetibe otw na balik hp berbunyii, *Yunk, b terlelap td* alolo, ciann dyy. hehe . patu suruh la b smbung tydo rest kan bdn nyaa, tp b tnya *bb nak kluar taakk ?* act sbnr nyaa nakk syg, tpi tkut cm dera b, then b ckp tapeeee, hehe . so balik umaa solat2, pkul 2.30 ke 3 ptg uh b ckp "yunk siap, jap lg b amik" then akuu *MUAHHHHHHH MUAHHH !* AHAHA. sukaa kott :p azim smpaii, dy amik kt tamann, then aku sengeehhh, azim tnya nak g mana, jawab ku makannn ! hee, sbb aku blum lunch then aku tahu dy baru bgun tydo msti blum makann, ajk g sereng tetiba ttup then pergi la mentelaah kt MCD stiawangsaaa. :D lama la jgk dok lpak kt situ, g wngsa walk pkul 4, beli ticket cerita JACK AND JILL ,
means 2 kali tgk wyngg, yeahh ! thats rightt, HAAHA. :D ni ticket pkul 5.45 sbb b ckp dy na sgtt tgk cerita ni, so okayy la aku on je sbb mmng tgh tade cerita yg menarik na tgk n slalu nya klau ikut plihan dy cerita tu msti best n sgt sgt terhiburr. msukk je wyngg akuu usik2 dy, haha . kami mmng kuat bergurauu dann jua menyakatt :DD cerita tu start je msing2 diamm, tpi 5minit lpas uh bisingg balikk. makk aii bkn main kelaka lg weyy ceritaaa uhh, dy pnyaaa gelakkk berlawan plak dgn akuu. HAHA . tpi serious cite tu bestt n funny gilaaa, rmai kott tgkk cerita tuu FULL gilaa dlm cinemaa :D patu da abis ceritaa uhh dlm pkul 7.20 kot, dy ckp kt aku " ohh sukaaaa. hahaha" mmng la sukaaa, tgk dy gelakk gila kaw2 punyaa, terase dy happy jee, harap itu btul dan dtg nya dari hati yg dy btul2 happy :)
balik je rumahh aku tersenyum, *THANKS FOR EVERYTHING B* hee, mlm tu sbnr nyaa, b tnya na ikut g tgk bunga api ta after that dy anta balik umaa, tp akuu ta jwb pape, sbb ta sure, tp hrap sgtt dpt kluar tetibe hp btery b kongg, pkul 11.30 bru b dpt bbm, ta sempatt laa :'( so wishh jeee the part best of you and me :) thanks 2011, a lot of memories, experience and everythingg feel sad or happy. and 2012 ! be nice to me, hoepfully yeaah ! :D
AZAM 2012 :
ASSALAMUALAIKUM 2012, automic i'm 19 years old count in yearr, but in month i'm still 18 :D
1.hopefully, i'm tough to face whatever situation to solve the problem in whatever reason now i'm in matured age zone !
2. the best son for my parents.
3. the best gf for my bf :D
4. DEKAN again and again. *study smart baby !*
5. BERDIKARI,
6. belajar dari kesilapan lepas, :)
maybe thats all, how about you ? HEE. that all form me, ENJOY YOUR DAYS AND YOUR YEAR :)





Me Myself & I


