Follow | Dashboard
Nabilah Mahmod =

Pink Lollipop
when i'm to be who i'm .
Tuesday, November 1, 2011 | 0 comments
hi korangg :) okayy lme ta update blog knn. terase sgtt la mlss skrng ni. mood aku stable sahaja :) i'am just ordinary girl and i know it. not a perfect human in the world, just a little girl in this world, wahh gituuu kan ;p haha. kelakaa laa. okay straight to the pointt lahh. tp aku na update psl ape ehh kali ni ? emm, kita bermainn dgn perasaan la okayy ? act smlm akuuu bentakk dan trase sgt sgt lahh bengng yg terlampau lalu dgn babai rse tkut akuuuu knn, gunungg berapi kuu meletuss di sinii. OPSS , sorry ! :) bkn saya diam berti saya tersgtt lahh sukaaa, sdangkan bende tuu sgtt mnyakit kan hati saya, bkn lahh saya tersenyumm maniss sbb saya rasa gembira mendgr sdangkan itu sgt merobek kan hati sayaa :) yg sepatut nyaa saya ni ta boleh jdi manusiaaa, tp jadi bonekaaa, yg hanya perlu diam kelu seribu bahasa, cume hidup di duniaa untuk di pamer kan, mempamer kan, dan membuta kan mata melihat gelagat perangai pelbagai manusiaa dan yg paling penting ta perlu ade prasaan :) knpee ? sbb nyaa akuu diam diam and terus diamm, even akuu sakit sgtt hati, akuu cuba chill and trimee kalau orgg buatt akuu . sbb lumrah hidup di dunia kan mcm tu kan ? kalau ta mngalahh smpai kiamat pun blum tentu bnde tu bolehh settle en ? so hidup akuu hnya untuk "chill" koranggg tahuu ta "its not easy to chill lahh" agak2 la pulakk.and akuu ta boleh ade langsung perasaan mrahh dlm diri nii n aku mmng jarangg di sbb kann kann slalu sgt "chill" kann, ha pdan mukaa, pffttt ! and bila akuuu mula na mrahh tade orgg boleh terimaaa perasaan marahh akuu, sbb bila akuu mrahh, akuu bukak mulut je dahh umpama petir kilat mencari mangsa untuk disambar . tpi bila orgg ygg mrahh akuu, ta pkir peraasaan lmgsung ckp sesedap mulutt, mcm sblum ni banyakk sgtt lah akuu dahh hukumm orggg.then bila akuu ckp ape yg aku ta sukee or aku tegur, korang ckp aku slah kann korangg, bila akuu ta ckpp akuu diam korang ckp aku mnyimpann. ape ni ? akuu jugaa manusiaaa, mmpnya hati nuranii lahh, knpe cuma akuu na jaga perasaan korng ? and knapa cuma akuu yg tkut na buat korng mrah in the same time korang na sakit kan hati akuu skitt punn kauu ta pkirr betapa hancur n luluh nyaa hati and perasaan akuu dgn bnde yg kauu buatt sggt mendown kan akuu. sedar tak kauu ? even kau sedar kau takan endah kann perasaan org lain yg pentingg kau tersgt lahh puas . salahh besar ape ehh yang akuu penahh buatt smpai ta hbis2 kau menghukum akuu ? hee, sbb "aku kan slalu chill" whatever .  aku di suruh untk "try blja menerima" haha. menerima ape shja yg korang buat kt akuu, n akuu hnyaa diam kelu seribu bahasaa, itu mksdu nyaa ni ? then rse better aku mati lgg bgus lahh kalau itu permintaan nyaa . n knpe akuuu ta jdi setan yg sntiasa bernfsu na bls ape yg kau penahh buat ? sbb akuu hnya manusia biasa, kuli batak jge perasaan orgg secukup rse :) thanks for all babe , having a nice day every minute and every second may allh bless youu.

"I only can keep saying "it's okay" when it really isn't. I'm hurting, but I just don't want you to worry or blame each other because it can make difficult, compilcated n hard to solve. With smile I can hide everything :) that is because i love all peolpe close with mee"


thats all form mee, sorry membazir masa korang membcaaa, da tu spe suruh bce. nak tny aku ta bg bce tayah buat blog jawapan akuu "suke hati lah" haha. sorry . kbai.

ASSALAMMUALAIKUM, (",)

Older Post | Newer Post
Me Myself & I



Hello, I'm Eila. Welcome to my Official blogspot. Don't forget to leave your footprints here. Thank You.



Sweethearts


PRINCESS


GIRLFRIENDS


Big Clap