refresh ! :)
Friday, October 14, 2011 | 0 comments
assalammualaikummm ! hee, okayy, esok kendri arwah atuk yg ke 40 hari, kejap je msae berlalu. tp khilangan atukk ta teraasaa sbb rse mcm atuk stiil ade dgn kiteorggg, bilaa tgk gmbaa sayuu rsee hatii. terutama gmbaa ni .gmbar nenek bermaafan dgn atukk, lpas atuk keluar hspital. sayuu rsa nyaaa, tp alhamdulilahh atuk sempatt beraya dgn kami whole fmily :) keprgian atuk tiada pngganti itu yg psti. so hari ni kerja akuuu lpas bgun tydo pkul 10 ke 9.30 cm tuu akuu terus mandi n kemas rumahhhh, :)
agk bersungguh2 jgk la akuu td en, sbb esok sdre rmai na dtg da la akuu sorng je anak dara kt rumah, nnty org dtg dy ckp aku ta reti buat kerja rumahh plakk, tnakk r cm tuu en. akuu juga perempuan mmpunyai hati dan perasaan. semua habis akuu kemas , smbil tu BBM dgn b, uishh itu harus taleyhhh tnggal mujur lah makngah kt atas, klau dy tgk akuu kemas smbil tngn kt hp mampuihh akuuu kne serang mulut mcm parang. al maklumlahh mulut org melakaa, pepaham je la pedas dy bila soundd enn. TERBAIK , menanah telinga dgr, hati ni mcm di cucuk2 . haha. n then na last sem, ina dgn khairul tnya mak dgn ayah aku org mne, then aku jwb "org melaka due2nya knpa ?" dorng terkejut pndng akuuu, then dorng tnya, "org melaka mulut pedasss, knpe aku tgk kauu tak mcm tu" thennn akuu jwb "akuu di didik scre lembutt" so dorngg pham. its not sbb kauu tu dtg dri mne, ape pun jd itu ddidikan dri rumaahh, get it ? hee/ ta mrhhpunn, biasa la tu duniaa bnyk cbran kan, manusia rmbut pun dah lain kaler apetah lg hati kan :) okay enough. lps abis kemas rumahh, aku excited na editt blogger ! then mmng peningg gila mcm mne na edit dah lme ta edit blogg enn, akuu text ADIK MASTURA MANAP dy ni pakar bab edit meng-edit ni so akuu mntak tlg dy jgkk laa,
mintak brain storming dy. haha. aku pun peningg, n now blogg akuu dahh bertukaaa bajuu, okay ta okay ta ? haha . gmba biybiy pun dahh jdi couple kan. then header tu mmng problem sbb akuu nabuat header mmng lmbt la kann, so aku just tuka gmba cartoon tuu jee sbgai gnti untk refresh kan blog ni :) tao lah ta lawa cm blog korng en, tp aku berpuas hati dgn blog akuu. ta semak dgn bnyk bende2. simple shajaa, mcm tu jga life akuu :) hee
Ohh lupaaa, smlm REAL STEEL bessstttt gilaaaaa ! tiket asyik full, act smlm azim bgun late, tp dy late dy ta mnggangu wktu movie so OKAY dpt tgk starting smpai ending yg excited nyaaa aku. hahaha . seriously best, korangg tgk laaaa , hee :) thanks luangkan masa bacaaa blogger ngek aku. nnty kita share lg, having a nice day guys. :)




Me Myself & I


