Follow | Dashboard
Nabilah Mahmod =

Pink Lollipop
SAME MISTAKE :'(
Sunday, April 17, 2011 | 0 comments

i HOPE will change my bad attitude, errghh . tension :'( act aku tak tahu lahh knpee sbnr nyaa knn, ape yg ta knee dgn diri akuu, err . hmm, sbb aku bnyk  mnyimpan ke ? entah la, tak tahuuuuuuu . nenek ckp, ada org buat ? err. tppi kerap sgtt tade mood, dah knpe ? meh dtg tampo baru ade akal, adehh. sabar jelaa. slah kn diri sndri, org lain ta dpt mngubah melain kn diri sndri yg berusaha untuk berubah kpda yg lebih baikk , huh, i will do itttt for myself n all :)


yeahh, aku abiskn mase dgn bace buku psikologi ini, dlu time ta dpt na sgt2, bile da dpt aku ta usik lngsungg, itu lahh manusia kn, bile naaa tu, NAKK NAKKK NAAKKK jgkk, bile da dpt ta heran umpama mcm khidupan sharian seseorgggg kn ? errrghh, ape yg tertulis dlm buku nie sgt bermakna trutama nya ayat ini yg perlu di tekan kn dan di beri perhatiannn," KAJIAN MENDAPATI INDIVIDU YG MEMPUNYAI DAYA KOMUNIKASI KURANG MENDAPAT TEKANAN BERBANDING INDIVIDU YG KURANG KEBOLEHAN BERKOMUNIKASI." huh, means if aku bnyk mulut tekanan perasaan yg aku dpt kurang dari org yg ta bnyk mulut. act, aku pendiammmm KOTT la en, sbb antara rmai2 kwan aku, aku sorng jea yg ta bnyk ckp bile beborak aku diamm n iyeaa kn ajeee, lain org lain pndptt, huh . tekanan perasaan kecewa, kemarahn dan ketidakpuasan diri ? ye ke ? aku tao, kalau MIRA N YANA bace,  dorng kate "ITULAH KAU, ANATARA KAU, AKU AFFA N MIRA, kau diam tpi keras, pnas baran" err, yeeaa itu akuu. aku try to be COOL.  sweeettthearttttt ! huh, i'am so SORRY ! for yesterday ;'(

                                                                      ||
                                                                      ||
                                                                      ||
                                                                      ||
                                                                      ||
                                                                      ||
                                                                      ||
                                                                      ||
                                                                      ||
                                                                      ||
                                                                      ||
                                                                      ||
                                                                      ||
                                                                      ||
                                                                      ||
                                                                      ||
                                                                      ||
                                                                      ||
                                                                      ||
                                                                      ||
                                                                      ||
                                                                      ||
                                                                      ||
                                                                      ||
                                                                      ||
                                                                      ||
                                                                     V






Older Post | Newer Post
Me Myself & I



Hello, I'm Eila. Welcome to my Official blogspot. Don't forget to leave your footprints here. Thank You.



Sweethearts


PRINCESS


GIRLFRIENDS


Big Clap