Follow | Dashboard
Nabilah Mahmod =

Pink Lollipop
me n myself,
Monday, April 25, 2011 | 2 comments
okayyy, entry kali nieee, aku na cerita psl perancangan khdupann. okayy, biase nya yg kita dgr "kita hnya merancang, allah yg menentukan" thats right :) hee, aku jga hanya merancang ape yg berlaki kelak aku ta tahu, hope semua nyaa baik2 sahaajaaa, sebelum aku mulaa laaa mymanagement live, *ayat ta bole bla, diam r ! haha. aku na buat list perangai or sikap yg ade dlm diri akuu dluuu, ini yg aku tahuu la kot, kate org "kite ta bole menilai diri kita sndri, lain org lain pndapat" hee, okayy, ayat "dont judge a book by its cover" kn kn ? okay good, kita mula knn skrngg,na kutuk tnggu aku abis crite dluu la okay ? hee

*seorg yg pemalas, haha
*seorg yg kuat CEMBURU dlm bercouple ONLY,
*seorg yg high TEMPERATURE,
*seorg yg PENDIAM,
*seorg yg SUKAR untuk mengalah untuk berusaha,
*seorg penyayang, :)
*suke dimanja kn, dan suke memanja kn :-*
*seorg yg sgt SUKAR untuk berterus terang,
*seorg yg EGO !
*seorg yg pemurah dgn senyuman, haha
*seorg yg KERAS HATI,
*seorg yg mudah serik melalui peristiwa pahit,
*seorg yg manjaa. :p
*seorg yg tak pndai kawal EMOSI ,
*seorg yg suka kn bende yg comel, hee
*sgt taksub dgn warna putih, purple n merah :)
*seorg yg mudah memahami situasi seseorg,
*seorg yg cpt mengalah dlm mnyelesaikn mslah,
*seorg bersifat terbuka, menerima pndangan org lain andai nya rasional :)
*seorg yg SUKAR mempercayai org :)
*seorg suke backup KAWAN forever, :)
*seorg yg sgt menghargai apabila menerima atau memberi :)
*seorg yg suke MENOLONG, kearah kebaikan n skit2 kejahatan. haha :D
*bukan seorg yg PENYABAR, :)
*seorgg yggg sgttt mudahh tersentuhhhhh / touchingggg, :'(
*seorg yg pemalu :)
* seorg yg lasak dan nakal ;p
*suke mnyimpannn, dan bila mletus mcm kawah gunung berapi pecah jadi nyaaa, haha
*sgt sgt sgttt degil ,

err okayy ituu je la kot yg akuu tahuuu, slalu nyaaa yg akan tegur perangai aku ialahhh NUR AMIRAH BT MOHD BASHIR dan  NURUL DAYANA BT ZANI,  tengs KAWAN :) iloveyouuu,

okay now mulaaa knnnn perancangan  kehidup seorg gadis lepasan SPM 2010, :)
smbung blajaarrrr, insya allah kalau panjang umurrr,
kalau dpt alhamdulillahh :),

            study smart babe :), na berjaya harus berusahaaa, :D

haha, diploma 3tahunn, lpas 3 tahunn, bwkkk blik segulungg diplomaaa lahhh, apee lgg :) time nie umur akuu 21 tahunnnn kottt :) hee insya allah nak aku smbung belajar peringkat yg lebih tnggi , mcm anak2 ayahh yg da dpt masterrr :) bestt nyeee .

aku bercadanggg nak adeeeee salah satu antaraa duee kereta kt bwh nie
                SWIFT
                                           
                         MYVI

n seorgg yg bekerjaaaa dan berjaya dlm hiduppp, :)

cari kerja tetap n pendapatan yg lumayannnn klau bolehh, sesuai dgn kelayakann akademik, haha :D
kumpul duiittt, n beli sebuahhh rumaaahhh milik sndri dgn hasil usaha titik peluh sendiri, :)

ini contohh jee knnn, kalau aku beli rumah maybe na yg lg comel comel, klau mampu apartment laa, kondo kee enn, haha. ta minat banglo *harap mklum. haha :D

thennn,
insya allah kalau tahan bercoupleeee, kita KAWIN ! hee, married dlm hidup akuuu ialah time umur akuuu 25 tahunn kottt :) *doa doa kn laahh, hehe ;p gatal akuu knnn, haha

LASTLY :) ,
semua orgg impikn atauuu mahu kn keluargaa yg bahagiaaaa kn, mcm tuee jugaaa akuuuuu, hee :)

thats all, inilahhh prancangn kisah hidup akuuu, k aku na tgk SEJUTA CINTA MARSHANDA la, so entri nie kalau tergantung2 crita nya, sorry la, cerita favourite da start, ta bole miss , KBAI :)

Older Post | Newer Post
Me Myself & I



Hello, I'm Eila. Welcome to my Official blogspot. Don't forget to leave your footprints here. Thank You.



Sweethearts


PRINCESS


GIRLFRIENDS


Big Clap