Follow | Dashboard
Nabilah Mahmod =

Pink Lollipop
WILL BE OKAY ? HURMM,
Wednesday, March 16, 2011 | 0 comments

eerr, hari inii aku agak letih skittt laaa, da 2 mlm aku tydo asyik terjagaaaa, mlm tdy lg teruk rase nyee sbb perut akuu meragamm, akuu da terlelappp, da bermimpi punn tahh mcm mnee, akuu rase something yg kurngg enakk, rupa nyeee perutt akuu sakitttttt gilewwww lahhhhhh, berpeluh2 akuu menahann, maybe gastrik, sbb aku ta mknnn mlmmm uhh, so sakiitt. aku tade sleere na mkn act, sbb ta dpt khbarr dri dy, akuu risauuu sgttt, ta sedapp atyyy, mcm2 rase lahh,. yelahh, kwn dy uh en penyangak, cm tapir la, geramm plakk akuuu. ape yg menimpa diri dy, jd pengajaran kt semua org, jgn terlalu ppercaya kn dgn org yg kita ta berapa knal atau rapatt, luarannn nye palsu semata2, n pling pentingg jgnn mudahhh cair dgn pujukk rayuuu dy, ituu sumeeee cume simpati semata2 . aku hope sgtt, sume nie ade jalan keluar nyeee, n kesulitann nieee dpt di atasiii dgn petunjukk. hmm, sayu rase nyaa bila dgr suare dy smlmm, hati ta gembiraa, hati ta senang, hatii penuhh dgn mslahhh, akuu na berlawak dgn dy punn na buatt dy happy punnn ta sesuaiii rase nya bila tahu keadaan dy.. sume nye berubahh jdi muramm, ta smpai hati rase nyeee na tgk keadaan dy mcm nie, cpt2 laa sume ini selesai, dan akuu akn sntiase bersame dgn kauuu, jgn patahh semangatt k ..


akuu akn selalu berdoa untukk kauuu, tak kn pernahhh putus asaa k, hmm, act akuu terkejutt gile bile sume nieee jdii, tak sangkaa, tpi kau mmng dri sbtu lepas da terasa something bad akuuu jdi enn. cume kita ta pick up jeaaa, di sbb kn itu membe ta terpikir dy akan tikam kita sbb kita da tlg dy, rite ? so yg ini jenis nyaaa kwann ta bole pakayy,. err . eila bru selesai bce yassin untuk kwan nya itu lepas solat isyak tdy, semoga lembutlah pintu hati nyaaaa untuk kembali knn harta bndeee yg di ambill itu atau di anggap "curi" kerana merampas bkn keizinan dri tuan empunya hartaaa. dan semoga juga dy mndpt blsan dri ape yg telah dy lakukan kann, terlalu bnyk dy mnganaiya org dlm khidpan nya selama ini, sma2 laaa kita sedekah kn yassin semogaa lembut pintu hati nya dan dpt jln keluar dri kerja terkutuk yg dilakukann inii.. n my capital H, awak kne bnyk sbr dan jgn mudah putus asaa, or yg sllalu berusahaa akan dpt ganjaran yg setimpal k . SAYA SELALU SYGG AWAK, :-* :-* :-*


act, tgh hari tdy akuu keluar dgn aisya n miraaa, g jusco je punn, tade mood la berjln jauh2, hati akuu tgh risauuu, thenn kebetulan abg aku tringin na mkn ayam msk merahh kata nyaa, so akuu g beli ayamm, mira plak na shopping barang keperluann dy, mmng bnyk gila la kn dy shopping 1 st aku tgk, bajuu, cream, dan bnyk lg la susa na sebut satu2,. na balik tngn kiri kanan penuhh, beratt nya tayahh ckp la enn .. mmng merahh laa jari2 agak2 dri jusco na jln blik ke rumaahhh, lgpun mira da lme ta shopping skali dpt shopping mmng abes laa sume dy rembat enn . thenn akuu pula hnya ttemannn, cubee mnghilangkn rase resahhh tpi ta boleee, akuu teringt dyyy, terlalu risau dgn keadaan dyy, n aku hanya mampu berdoa semoga semua nya baik2 ajeeee, orgg ckp setiap kali tgh azann, berdoaa lahh, selalu nyaa akan dikabul knn, seak dri dluu, akuu alert dgr azan jeeea, aku berdoa dlm hatiiii, akuu berlari ke tepii untuk tenangkn diri akuuu . dan mahuu doa akuu di makbul knn. mira sentiase ingt knn akuu, jgnn lupa berdoaaa, dan khusyuklahh ketika solattt .. aku selaluu ingt pesan kwn2 akuuu, dorng cuba tenang knn akuu bilee akuu ade mslahhh, slesai 1 per 1, kita hnya mnusia biasaaa ta bolehh selesai kn semua mslahh sekalii gusss, kne bnyk bersbrr, tmbh plakk dugaan lepas abes sekolah mmng bnykkk n semua agak berat untuk di hadapi, wlaubgaimana pun harus di tempohh dlm apa jua keadaan 


family ? ibuu ayahh abggg, akuu sygg kn dorng semuaa . adek slalu ingt pesan ayah dan ibuuu,. sejak kecil akuu di didikkk dgn penuh kasih sygg, bhase dan budi pekerti yg baikk, akn akuu cube kekal kann nyaa hingga kelakk, ta snggup rase nya menghampa kn wanita yg melahir kn akuuu, bertruh nya ketikaa ingin melihat akuu bernafas di dunia, mengenali dan melihat duniaa. aku bersyukur kerana dpt ibu yg memahami dan spotinggg, hee . tpi mcm biase lahh spting tue ade had nyaaa, jgn la buatt ibu naek darahhhhh, ta baekk. then kdng2 ade jgk slahh pham dgn ibuu, aku sbgai seorg anak ta berani tegur kesalahan ibuu, dy lebih lame hidup lebihh tahu erti kehidupann :) tengs for evrything mummny, iloveyou, :-* :-* :-*

*this song is for you sweetheart, 


Older Post | Newer Post
Me Myself & I



Hello, I'm Eila. Welcome to my Official blogspot. Don't forget to leave your footprints here. Thank You.



Sweethearts


PRINCESS


GIRLFRIENDS


Big Clap