Follow | Dashboard
Nabilah Mahmod =

Pink Lollipop
WHERE ARE YOU ? I'AM WORRIED ,
Tuesday, March 15, 2011 | 0 comments

hoho, smlm n hari iniii, akuuu mengalami 1 perasaan yg risau teramattt sgtt2, hmm, mnee dy ? akuu risauuu something happen jdi kt dy now, aku hanya mampu berdoa smoga kau dpt jalan keluar dri kesulitan yg sdng kau hadapi skrngg, jgn mengalah or putus asa k, kuat dan tabah kn hatii . ingt allah sntiase menolong hamba nyee yg memohon pertolongann, ringn kn tangan untuk berdoaaa. taabah kn hati hadapi sgala dugaan yg diberi . biar org buatt kitaa, kita jgn buatt orgg, biar ALLAH yg bls perbuatann kepde si pembuatt kite cuma berserahh, allah maha adil . aku rendu kau yg dlu, penuh dgn gelak tawa nakal tuee, bile aku tgk kau serabutt hati akuu sayuu, ingt akuu cube mngembali kn senyuman dn gelak tawa kauu, tpi mampu kah akuu ? sdng kn hati kau sdng berduka dan brcelaru dgn mslahh yg dtg menghimpap diri kauuu, semoga semua ini cpt selesai dan akuu rendu na lihat kau yg dluuu,. hati akuu risauuu, dan dan dan bila jdi mcm nie mulaa la bercampur baur dgn rase ta sdap hatiii,. bila teringt keadaan kau skrngg, akuu kt sini mcm nie, kauu kt sneee lgg laa serabut kusut sbb bru sbtu lepas 1 mslah menimpa dan skrng tmbahh lgg, yg melibatkn brang berharga kesyangn kauu, akuu risauu sgttt sgtttt lahhh,. hari khamis dy test jpj, then isnin lepas ptut nye dy ade kelas amali memandu yg terakhir pkul 10 pg, aku tatao dy pergi or taaa, tertnye2 jugeee. then now da jdi mcm nie, aku hope dy msih ade semngt na pergi test jpj, n lupa kn or tolak tepi sekejap mslahh yg sdng dy hadapi, semoga dy kuatt, dan aku doa kn dy lulus time test jpj nantyyy . kuatt kn semangat okay jgn mengalahh, n n yg buat aku terkilan gile tuee hari ahad lepas, dy bru bwk aku jlann , dy tringin na tgk cite rango kate nyee, yg ini ,

  
then aku check at internet tiket pkul 12.10, 2.00 n 4.45 ptg yee lastly kiteorg plih na g tgk yg pkul4.45 enn, dy dtg amekk akuuuuu, smpai2 tiket full, ceritee lucuu dy suke tgkk, then aku tringt bdk cuti skolahh comfirm lah full tmbh plak kami gerakk lmbttt, heheheheee , :P so terlepas la na tgk cerite ini . dy tgk plak cerite laenn, hikayat merong mahawangsa, rmai ckp cite tueee besttt kn knn, 


tiket pkul 6.30 cm uhh kottt, tpi kn kn knnn, dkt screen tulis full jgkk lap lip lap lip taooo word tue berjanggut je akuu, haha . , aduyay . yg kieorg da smpai counter plakk uh, dy tnya aku, aku tnya dy , n last ta jadi lahh tgk wyngggg, aduyay . postponee lg kn kn ? huh , tapee laahh .

tpi tpi now ade mslahh ygg lg besarrr dah menimpa dlm hidupp dy ? akuu kne phamm, n bg dy ruanggg untuk semuaa niee, akuu risauuu sgttt sgtttt, lepas nie mulaa laaa akuu menyanyi lggg aliff aziiz yg kalau cintaa tuee bab corus jeaa yg akuu tahuu, RISAU RISAU RISAU ! wuwu :'(
hmm, sabar k . mira suruh aku amek wuduk dan solattt, doakn kau tade papeee, hmm, ari nie akuu keluar g jmpe mira jap kt jj, kebetulan dy tgh time rest wktuu tuee, so akuu cube tenang knn hatii, tpi tetap ajeee risauuu, hmm, kau okee keaa ?  aku bwk aisya teman keluar tdy, dy teringn na mkn ice cream mcd, applee ? ape ke entah nme dy, bwk dri je dy hari ini di sbb kn perasaan ta sdp hati akuuu, siann dy . then teman mira mkn kt foodcourt aisyah plak tringn na nasi pataya sdap katee nyee, tpi duet dy tnggal 3 ingget ? alaa kesiann plakk, kempunan adek sdare aku sorngg nie t, akuu beli la kn dy pnye nasi pataaya n air milo ais.. mira pun mkn nasi pattayaa, akuu suuruh aisya mknn dluu, aku lum de selere na mknn, mira suruh rase pun aku tolakk, sian kt mira dy penat kje tdy pun perut dy da keroncong lapa so aku tnk kcau mknan dyy , bkn ta sudii, jgn slahh phamm yeee miraaa , awak tuee kne bnyk mknn, saye duduk ruma anytime bole mkn dont worry, :) aisyaaa mkn then mcm biase ta abes, aku abes knnn, kenyangg la plakk enn . otw na blikk, dik dop dik dp hati akuu, risauuu lggg . 

mcm mne keadaan dy skrngg aku tertnyaa2 ? huh . t sume da settlee i need your explain, mcm mne bole jdi semua inii n i will waitingg, jaga makann minum, kesihattann, jgn lame2 ;"( huurrrmm, miss you ♥ ♥ ♥ :). n n TAKE CAREEE,


Older Post | Newer Post
Me Myself & I



Hello, I'm Eila. Welcome to my Official blogspot. Don't forget to leave your footprints here. Thank You.



Sweethearts


PRINCESS


GIRLFRIENDS


Big Clap