UITM SHAH ALAM .
Saturday, March 26, 2011 | 0 comments
OKAY, smlmm akuu g uitm shah alamm, dgn pkngah n mkngaa akuuu, drongg na bwk akuu g snee, then dgn miraaa skali laaa , ata ckp gerak pkul 8 pg, punye awal aku bngun mndii, mira pun da siap, fmily dorng ta turun2, cuak jgk la en jadi ke tdak na g, then tnggu pnyee tnggu, pkul 9 ata turun, aku tnya la jdi ke tidak g, dy ckp jdi ayah dy bgun lambtt, mak nga akuu da siap, pknga aku tgh mndi so tnggu la kejapp en na wat cm ne kite tatao punn akan late en enn, huhu . tnggu2, pknga aku pun turunn, then lpas tue mknga akuu plakk, aku dgn mira msuk kete then teurs gerak g shah alam, aku bjed g awal ta rmai, skali na wat pndaftaran amekk kau, crowded gileww lahh knnnn, jgn na ta rmai sgtt la enn, sbrrr jelahh, dgn bauu bdann la mcm2 jeaaa . ngeee . abes wat pndftaran aku dgn mira pun msuk dewann. knpe g uitm shah alam ? sbb mknga akuu ckp ade karnival selangkah ke U ! okayy, akuu msukk dewan lg la mampat org tmbh2 dkt tempattt na wat semakan syarat lyak msuk ke u uhh, pewhh dy pnuye beraturr ta ingtt la pnjg dy dgn mnusia en enn, sbr mnggu jelahhhh smpai turnn, mknga akuu suruh g dgr kaunselingg, okayy la akuu phammm, then aku na amek "PENGURUSAN HARTANAH" bile drng ckp susa serious cuakk gileee la weyh,, then "ukur bahan" lg senang ? tpi eyka ckp lg susa, so tolak tepi la, redha je dlu, tgklah dpt er ta, kalau dpt bia lah dkat2 enn, risauu doeee . err , bpe A ? tade A , act, 6b+ . err, okay ? entah laa, tade A mcm terkilan jehhhh, tpi itu yg aku mampu n dah wat yg terbaik nasib la dpt fmily yg memahami so aku tak la tertekannnn, ngee . ouhhyeahhh akuu ta upload gmba time amek result en en ? haha , sat yeaa,
haha, withhh my BFF :)
with myclassmateee :),
haha, muka tension, ini dkt BRJ, breakfast ramai2, :D
jln pnya jln, jmpe plak hafiz, cousin akuu tuhh, dgn GF dy, phwwwittt ! hee, nme nye ummi, ummi slammm akuu, okay la sweet je org nyaa, mmng mokcu ade tepon sblum gerak ke uitm bgtao yg hafiz pun pergi karnival uh ta sngka lak dlm ramai2 terjmpe jgkkk, ta plan en dy pun terkejutt leyh terjmpe akuu, haha . nasib kauu lahh :DD dy tgk syarat kelayakan akuu, dy suruh aku amek nursee, ececeh bole kjee dgn kauu la konon nyee ? haha, lg senang :D k la korngg, aku pun penat pot pet2 dri tdyyy, doakn kn akuu dpt en, rabu nie aku test jpj lakk, cuak mmng cuak tmbh plak pra ujian ary uh ckgu akuu asyik bsing je, dy suruh aku ubah cara aku memandu kalau na lulus, hmm, akuu redhaa jelaaa enn, asyik kne mrahh akuu pun boringgg, cuba la wat yg terbaikk, kalau boleh na lulus la en, sbb ini yg aku tnggu2 knn. hmm, doakn laaa semoga ape yg aku buat di permudahhhknnn, aminnnnnnn :)





Me Myself & I


