Follow | Dashboard
Nabilah Mahmod =

Pink Lollipop
MISSING ?
Monday, March 7, 2011 | 0 comments
hoho, lme ta update blog kn kn ? skrng nie ? so far so gud la kot. act, da dkt smnggu aku demam ta baek2, until now still suara salena gomez aku ta ilang2, batuk n i get FLU ! errr, tersekseee nyee . sabar jeelah, dugaan en. da lame ta demam, skali demam amek kauu, ta bgunn akuu asyik terlentangg jea, asyik hembus cendol, otak akuu saket, pening bgaaiii lalat berpusingg, ape itu ? haha . entah pape ayat aku copy . ngee . hmm, na ckp ape lg yeaa ? aku pun tatao na story psal apeee, last week aku g settle en problem, and dah pun settle, the end nyee ? teka lahh ape yg jdi, SUPRISE ! haha . smlm akuu g tgk wyngg, ngee.. cite i'am number 4, yg ini niii,


so far okay la koyt act, tertunggu na tgk cite KONGSI, best kot trailer dyyy, nmpak gempak and kelakaaaaa gilee la, sesuai untuk tontonan fmily, ceh promote lakk akuu en enn, ta caye ? tgk r trailer dy kt youtubeee, poster dy jeee aku show kt sini yeaaa, pelakon dy gempak, tue psal cite pun bestt, HANGAT ! hee .


okayy da abes promoteee, aku na cerite ape akuu buattt sbtu lepas k, act ta menarik punn tpi tape kongsi jugalah dgn korng en en , haha  akuu g skolaa je punnn, tgk sukan tahunan la konon nyee knnn, renduu plak, jmpee cikgu2 yg mngajar akuuu, dri form 1 smpai la form 5 , haha . terase da tuaa plakk enn, :) aku na g uh sbb nye ? nak tgk cheerleader lahh, entahh knpe suke sgt na tgk bdk2 kenit nieee. haha . niee ha aksi2 merekaaa,

yg warna hijau nie cheers rumah lekir, tahunn nie dorngg juaraaa keseluruhann kott, pewhh, merampas kejuaraan JEBAT selame due tahuuun, congrate babe ! yg buat aku tersenyum time dorng cheers ialahh laungan "LEKIR HEBAT, HEBAT SGT SGT !" ala, tomey tomey, hehe :)



yg merah ini pula cheers rumah TUAH, hee. dornggg nie ennn , pewhh meletopp tao . knpe ? sbb start nye skola aku tubuh kn team cheerleadingg, dorng yggg meduduki tahta juara bertahannn selaame due tahun berturut, mmng susa la na klaah en dorngg nieee, bole di kate kn dlm cheers dorng plingg up to date la en dgn gaye n persembhaan hebat dorngg, but tahuu nieee jdi naek juara kot, not sure. but you always the best, gud try okey. jgn putus rase . luangan ayat dorng ialah "TUAH IS NUMBER 1" hee :)



haaa yg kuning niee plakkk, warna yg tidak di gemari olehh miraaa tuhh, tpi ini lahh rumahh sukaaan yg terpilih untuk dy , JEBAT name di beri. haha. so kne suke kn jgk la en . act, nie umah sukan akuu gakk weyhhh, pewhhh, time rumah sukan akuu 2taon berturut2 jdi juara then aku slah sorng atlet bangge doe . haha . time aku dlu dorng team workk, but now aku tatao la da kekurngn atlet lahh kottt . dri number 1 jatuh ke number 3 , ayoo. knpee niee ? cm ta semangat jeaa . btw, adek2 yg cheers taon niee, korngg perform best k, dri seblum2 niee lahh. hee :)
slogan dornggg ape ea ? akuu ta ingttt, khusyukk sgt tgkk . aduhh, sorryy . heee :)



yg biru menawan hati ni pula rumah KASTURI , bdk2 kasturi sume lawa lawaaa ouhh, dorng pndai menari, n kecik moleekk jeaaa . hee, korng da do the bestt okayy, kalah skali pun untuk selame2 nyeee, dont give up babe :) act, korng perform taon nie better dri yg lepas2 koytt :)

 
aku g skola jmpe dorng nie. act, time uhh tgh demam2 aku gagah en diri pegii . heee . renduu rase nyeeee na berjmpee blik . :) hope 1 day kite ade mase na luangg kn bersme mcm dlu2 oke, i alwyas miss al of youu. gelak sme2, sedih sme2, shringg is caringg, IMISSYOU BABE , :-* :-*   __

haaa, lguuu nie yg slalu buatt aku menagiss stiap kali di mainn kn, entahh knpa hati aku sayuu, bgai ade yg tertinggal bile dgr lguu ni, automatic air mate akuu akan mengalirrr, saat tue kwan2 akuu yg merapat knn diri nyee di sisi, berkumpul ramai2 dan tenang kn akuu, aku tatao knpe telinge akuu sgt sensitif bile dgrr laguuu nieee, ckup lembutt hati aku tersentuhhhh bile dgr laguuu nie, time along ajak bdk2 kelas nyanyi lagu nie perpisahan dgn cikgu roziahhh, err tenitik air mate akuu, then rmai2 lahh berkumpul entah siapa yg aku rrinduu sbnr nyee, entah siapa kwn aku yg hilangg dlm hidup akuu, akuuu tak tahuuu, semoga semua nya baik2 n sihat belakaa, aminnn ! DGRKNN LAHHH DAN NYANYI RMAI2 OKAYY, hee. sambutlah salam ku iniii, " assalamualaikummm,"





                                           -from yourfwens, ♥ __ ♥-

Older Post | Newer Post
Me Myself & I



Hello, I'm Eila. Welcome to my Official blogspot. Don't forget to leave your footprints here. Thank You.



Sweethearts


PRINCESS


GIRLFRIENDS


Big Clap