MAY TEAM ? yes i'am . hee :)
Sunday, March 13, 2011 | 0 comments
okayy, akuu on fb, then tgk adee cm "RAHSIA KASIH SAYANG MENGIKUT BULAN" ececeh, bunyi romantik jea en. act now, mood akuu tgh ta berapa na elokk, tibe2 jeh badmood, aku tatao ape yg ta kneee, n result apee ygg tertulis at org bulan mayy nieee, sperti akuu, haha , mcm btul bg aku laa, bg org laenn aku takk tahuu :) aku taleyh tafsir diri sndri knn, :) terima ape jua kritikan yg di beri sbgai 1 pengajarann, dan bkn nye menolak atau membantahh, ini kebaikkan untuk memperbaiki diri mnjdi lebih POSITIF, :) kwan2 aku sntiase di sisi, sbgai pndorong smangatt, iloveyou :-* hee, so, ini result nyaaaa :)ygg innii akuu tryy tdyyy, bruu lg kott sbb ta rmai tryy yg ini lggg :)
lg 1 yg inii, yg ini aku da lame tryy, n da rmai pun orgg try, agak popular dkt fb. :)
*kalau ta jelas na bce tulis uhh, korng clik la gmbar nyee k, insya allah gmba tue keluar personal, haha . pape jela, yg penting aku nga tade mood, kalau aku mengarut2, layan kn jelahh knn . na wat cm neeee, errrmmm ....
bce dan tfsir knn :) heee , selamat mencuba dan beramal, HAHA .:D



Me Myself & I


