HOW BOUT LOVE ? ngeee
Monday, March 7, 2011 | 0 comments
errr, act belum sedia na cerite apeee2 laaah, just wait n see la kottt, kate na SUPRISE en enn . hahah . tade la suprise sgtt pun sbnrrr nyee . hmmm, dont ask whyyyy okee ? because i dont want to answer the question :) hee.akuu SYG kauu dlm HATI, aku RINDU kauu dlm MIMPI, akuu SUKE kauu dlm KHAYALAN, akuu CINTA kauu dlm tiupan ANGIN, akuu MENANGES dlm KEGELAPAN, akuu GEMBIRA dlm KEHIDUPAN, aku BERSEDIH dlmm KERAGUAAN, dan aku KECEWE dlm KEGELISAHANN , ececeeh entahh ape aku merepekk enn ? hmmm , na wa cm neee tuee jeaa yg akuu tahuu, huhu . btwwww, this for youuuu, ungkapann yg pling susa untuk akuu ungkap knnn bile berdepan dgnn kauuu, wlaupun dlmm hati naa jgk ungkp kn until now ta lepas2 hnye dlm msgg, bloggg n hatiii bile kau dpan mateeee, :) or bile mate kau bertemu matee akuuu, err --, " ILOVEYOU"uhh, boleh kahh kauu merubahhhh andai kauu yg dpt MEMBAHAGIAKN hidup akuu tanpa menyakiti aku lggg ? mampu kahh kau BERTAHAN untuk memperjuangkn perasaan akuu untu kauuu. dan mampu kahh akuuu untuk memenuhi selurauh RUANG HATI kauu ? mampu kahh lg akuu untuk jdi yg TERBAIK untuk kauuu ? hmm, akuu hanya mampu berdoaaaaa, semoga kau mndpt petunjukk, kau dan akuu cubeee yg terbaikk okayy, hope everything will be okayyy, n the past is pengajarann, terlalu bnykk sgt pengajarann sbnrr nyeeeeee, take SERIOUS please ! hmm . hopeee hati or perasaan tade yg berubahhh but if makin bertambahh its good hundred thousond smileeee for u :) hee , buang yg keruh amek yg jernihhh, kite makin matang so bole bezekn yg manee kaca dan yg mane permata okay darling ? be your own best for yourself, for sume iniiii, i hopeee evrything will be fineee, tade kecoh2 kepoh2, da mnyusahkn ramai pihakkkk tahuu, da melibat kn rmai pihakk tahuuu, mcm mslah duniee jdi nyeeeee, guruh berdentam dentummm rasee nyeee, for 1 month everything happend with u n meee, err, be strongg , ta mahuu EGOO, saye tahu saye perempuannnn knn ego ta setnggi awakkk . i'am try to be maturedd, try to think the best for myself, decide evrythinggg, errr, nothing else to sayyy,. saye tnggal kn lagu inii untukk awakkkk, dan phamm kan mksudd nyeeee :) mendalam tahuuu .



Me Myself & I


