Follow | Dashboard
Nabilah Mahmod =

Pink Lollipop
CACA ! :D
Thursday, March 10, 2011 | 0 comments
haha, hari ini patot nyeeee akuu kne g klangg auw, ptg pkul 4 . mlm tdy aku punye peningg kepalaaa laaa, sbb akuu kne gerakkk g klangg sornggg , cuakk bhaii, akuu ta penaaa kotttt . tpi i can try, rite ? hee . act, stesyen yg aku ptot berhenti uhh agak lengangg so fmily akuuu risauuu, tmbahh plakk kawann akuu mmnnng ta setuju kalau akuu kne g snee . knpe g sne ? sbb appoiment dgn HOSPITAL TENGKU AMPUAN RAHIMAHH laa, ary jumaatt pkul 10 pggg, knpe kne pergi sorng ? sbb ibuu ta freee, so akuu knee g sorngg . mlmm uhh, syira plakk msgg, dy na turun kl, na shopping, bru dptt gaji la katee knn, happy la dyyy , sakannnn ! haha . so aku tnya dy if dy gerak dri rawang ke kl, mcm mne ? naek ape ? thenn dy ckp naek ktm jgkk, so aku plann, pg uhh tmn dy shopping then balikk kiteorg 1 way laa ke kl sentral n naek ktm, cume dy naek train ke rawangg, akuu ke klanggg . so akuu ckp ngn diri akuu, okayy, beraniii ! hoooo . thennn bgunnn pg2, akuuu tgk de msg syira "'jmpe kt klcc pkul 11 pg" akuu ta rep, aku tydo blik . haha . pdhal da pkul 9, ngatokk ouhh, patu enset aku berbunyii lgg, syiraa koll, ape lgg lajuu la aku bgunn, kang membebel plakk dyy, sakett tingee akuu, maklum lahhh dy kalau jeritt, bergegar bumi. haha . :D thenn akuu bgunn mndi, siap siapp , mira pun msgggg, aku ckp la psal na kne g klang sorng nie, dy punn nasihat en aku, then aku mngeluh at fmily akuu, dorng kol mokcuu, n mokcu pun ckp tayahh g laa, lgpun da bnyk kali check dokte ckp normal tade pape , so akuu punn lega skitt la enn . pkul 12 something syira msgg da smpaii, dy suruh gerak klcc, akuu pun gerak la sornggg, jmpe dy at klcc, terussssss tangann akuu di cpai dlm dakapann, ececeh, jiwang ayattt ! ;DD . so aku temann la dy shoppingg, gile sakann, penatt akuuu whoaaaa ! 200 abess ? ha amekk kauu, tue pun ta puas lg, kn kn ? rambangg matee nieee . haha . da penat bershopping , snap2 la en, minah nie kaki capture piccturee , haha . comel jea kwann akuu sorngg niee :D



           HAAA, ini dy minah kaki shoppingg, :D NAFSU shopping perempuann lah :)


                                              
                                               


                gambar ini di ambil lepas shopping dan otw balikk, dekat taman klcc :)     



 heeee, ini siapaa ? ececehh, ituu akuu laaa dgn syira , atau lebih diknali sbgai CACA :)

imy babe, aku smpai uma tdy pkul 6, act penattt kaki aku sakett, bdn kau pun saket, FAIR AND SQUARE, kn kn ? hee . rendu rendduu, kauu gelakkk makk ai, ta ingt duniaaaa lahh, kauu perliiiii pedasss siottt . amalann mulia ye kak ? haha . :D tc, nnty kite jmpee lggg . ingt aku yg tersygg tao :D  YOU ALWAY IN MY MIND, BFF :)  ♥ ____ ♥




Older Post | Newer Post
Me Myself & I



Hello, I'm Eila. Welcome to my Official blogspot. Don't forget to leave your footprints here. Thank You.



Sweethearts


PRINCESS


GIRLFRIENDS


Big Clap