Follow | Dashboard
Nabilah Mahmod =

Pink Lollipop
ARRGHH !
Sunday, March 27, 2011 | 0 comments

ERR okayyy, hari nie entah knpa dgn akuu, 1 hari bad mood memanjangggg, aku ta sedap hatiii, mcm2  rasenya perasaan nie bercmpur baurrr, tpi knpe ye ? hmm. akuu tak tahuuu la, aku tade mood na berckp dgn orgg, orgg tnya punn akuu diammmm, mcm na jee akuu lari duduk sorng2, hari nie akuu duduk dlm blikkk 1 hariii, ape yg aku fkir kn entahhhh, knpe mcm rase terkilan ? merajuk ? touchinggg ? ade yg ta kneee ke dgn akuu hari niee ? rase nya sme jeee dgn hari2 ygg akuu jalani sblumm nie, duduk rumaaa mcm biaseeee, tpi pilu rasenya perasaan akuu hari nieee . errr, ape yg hendak di bahas ? akuu takk tahuu punca nyaaaaa . hormon perempuan kahh ? takann kott . firasat seorg wnita kahh ? tpi salahh apee yg seseorg da buat kt akuu smpaiii sbegini mendlmm rase nye mencucuk hati akuuuu. errr, petanda tak baik kahh ? huh, akuu tade jwpannn ;"( hnya mampu melayannnnn rase nyeeeeee perasaan nie. sorry to familyy akuu, perangai aku hari nie buat dorng tertnya2 knpa dgn akuuuu, then bile dorng tanya akuu ta jwbb, ape yg aku bls ? senyum pahittt plusss kelattt yg penuhh tanda tnya bg dorngg, akuu diam dan diammm. smpai la ibu fed up agak nyaaaa, ibu siap2, aku pun bersuara "fuyooo, da siapppp, na g mne?" ibu membls "keluarrlahh" hmm, okayyy aku tutup muka dgn bntal dan terus diammmm, smpai la aku boringgg, akuu dgr lagu kt hp, habis laguuuuu aku dgrr, aku bosann, dan bkak lap top n update blog, da lama rse nyaaa akuu ta update blogg, entah knpe aku asyikk mlss jee na menaip skrngg nie, perasaan akuu pun ta menentuuuu . hp aku off cuba untuk cari ketenangan tpi aku ta tahuu di mnaaaa, hatii akuu makin sayuu, mcm benda yg mengembira knn akuuu tertinggal di suatu suduttt mana entahh, nak aku cri ? tpi ape bnde nyee ituu ? aku berfikiran negatif kee ? cuba untuk tepis tpi ta mampuu, knpeee susa sgt kee ? aku juga permpuan biase yg slalu bermainn dgn perasaan dan teka teki rase hati iniii, kalau org kate "mimpi itu permain tidur" then adakah "perasaan itu permainan hati ?" kembali kn lah mood akuu sprti sedia kala, beri kn aku petunjuk mu kalauu ada sesuatuu yg berlakuuu dari aku terus bermain dgnn rase hatiii yg tiada jwpan nyaaa, kata org "kalau ikut rase tidak puas hati, maka matilah" aku tak tahu la apa mksud nyaaa, ayat sastera ni aku slow skittt, ngee . peninggg lahh akuuuu, knpe entahh yg sbnr nyeee, emosi akuu ta menentuuuu, kejap muram kejap okayy, kejap sygg kejap rinduuuu, kejap suka, kejap jeles. eyh asal pelik jeea bunyi nyaa ? thenn word's baik2, ada mksuddd tueee, haha . mood aku tgh meragammm layan kn jela ape yg aku type en enn,. tpi ayat nieee tdi akuuu baru dgrrr time tgk melodi , mcm nie la kot bunyi nyee "apaa yg kita terlepas ckp sama ada sedar atau tidak itu semua dtg ikhlas dari hati" mksudnya bkn nya tidak sengaja, apa yg kita ckp itu yg kita hajat knn lebih kurng mcm tue la koyt, huh . hmm , hopee tade pape yg mengecewakn berlakuu lepas nieeee, aku hanya mampu brdoa semua baik2 ajeee, AMIIINNNN !.

Older Post | Newer Post
Me Myself & I



Hello, I'm Eila. Welcome to my Official blogspot. Don't forget to leave your footprints here. Thank You.



Sweethearts


PRINCESS


GIRLFRIENDS


Big Clap