Follow | Dashboard
Nabilah Mahmod =

Pink Lollipop
WHO IS MY ♥ ?
Tuesday, February 15, 2011 | 0 comments
haaa ? itu soalaannn yg mokcuu tnyee dekattt akuuu, time tue akuu tgh tgkk tb. soalann dy mengacau lamunan akuuu and fokus akuu tgk tbbb . hmm ,


eila : saya singlee laa, mne ade pakwee .
mokcu : tak percayalahh,
eila : hakikatnye mcm itu mokcuu sygg kuhh,
mokcu : ouhh oke, kalau mcm tuee, mokcu ade calon untukk adekk. dy handsome lahh, kwann hafiz nme dy wann, mak dy dokte taoo, kayaaa .. ruma dyy besarrr gileee, then budi bhase dy perfect, baekk plakk, yg penting mokcu suke dy sbb LOW PROFILE, dy tak kesah na kwan dgn spe pun dy bkn memilihh, dy slalu la g surau dgn hafiz knn .
eila : ouhh, TAK NAK, *n ta berminat na dgrrr, n mokcu jgn terusknn .
mokcu : rugilahh, dy tinggi tao. mokcu ckp at pakcuu, tpi pakcu ckp tak sesuai lakk dgn adk sbb wan tue besarr,
pakcu : nnty search la dy at fb hafiz.
eila : TAK MAHUU .
mokcu : apelahh tgk la dlu, nnty mokcu knal kn dy dgn adkk taoo .  ary tue ade laki ensem at PD mokcu suuruh tunjuk kn bakat berenang tanak ..
eila : hmmm , *adkk tanak pkir psal lakii lah buat msee niee .
mokcu : yelahh, t khamis dtgg sne, jmaat g hospital .
eila : okay,


then mokcu akuu smbungg lah bercerite psal wan uh kt nenek akuu, ayah bdk uh kaya, then biase lahh lelaki knn da kayaa na tambah lg 1 bini, aku tak tahu apesal sifat lelaki tak ckup 1 , tak puas ke ? ta bole ke setia mcm perempuan setia kt laki ? susa sgt ke na buattt bndee tue. act, nie hal family dy lntk lahh korangg, dunie dunieee . huh . aku keluar kn photoboook akuu , then akuu bg lahh mokcuu akuu tgkk knn . tpi yg silap nyee, aku lupe dlm buku uhh akuu gmba akuu dgn azimm, HA ! amek kauuu kantoiiii ! jawab lahh sndiri ye kak, grr .mule lggg dialog nyee, iniii yeaaa photobook akuuu,




 

5minit lepas 1 persatu helaian photobook itu di selakkkk,

mokcu : kate single ? nie siapa ?
eila: ha ? hmm, ex ..
mokcu : ouhh, okeey.
eila : ex laa, time skolaaaa, bru je breakk, ape nieee ? ermm
mokcu : tade pape lahh, mcm pena tgk jeaaaa.
eila : haa ? ouh okayhh .


stop smpai situ, mokcu akuu bg pokcu aku tgk gmba azim, dan pas2 la 1 keluarga, akuu diamm, then terus msg NAZIRAH, kaka sdare ksyangn akuu tuee knn, then ceritelahh psal nie, aku tatao la knpe spoting tibe2 jea familyy akuu niee . huh , mokcuu kuhh test awak tnggi nyeee, sayeee nak kn lelaki yg hati nye hanye untuk sayeeee,. setia, jujurr, boleh jage saye dgn baek, terima saye seada nyeeee . can i get it aunty ? huh

Older Post | Newer Post
Me Myself & I



Hello, I'm Eila. Welcome to my Official blogspot. Don't forget to leave your footprints here. Thank You.



Sweethearts


PRINCESS


GIRLFRIENDS


Big Clap