PERFECT TEXT,
Saturday, February 19, 2011 | 0 comments
huhhh, act nothingg tue sayy, akuu sendrii ta terjwabbb . n smpai sekrng aku tade jwpann, sorryy. text kau terlalu lengkap dan padat bg akuu smpaii tak terfikirr ape yg sptot nyee akuu ckpp . maybe cpt dan lmbtt, itu akuu tak tahuu, kalau adee, adee lahh, kalau takdeee jgn lah menanti, lebih baik akuu hilangg , tnggal kn byangann sahajee tue pun kalau tertinggal la knn. ngee *melawak plak, tampo kang .hmm, HATI aku sayuu, HATI akuu piluu, HATI akuu hibaa bile bace textt kauu, tersgt2. smcm jeeea rase nyee, brulangg kali aku bace punn yg samee jgkk, then ? ape yg aku boleehh buatt, tiadee lgg, hanya blog ini ajee ygg ade untuk akuu smpai knn rase nyee hati inii, bkn aku pinta hadir nyee rase sygg dan rinduu ituuu, tpi prasaan itu dtg mnyinggah, normal lahh kate orgg kalau perempuan mmng mcm itu, kuat kea akuu tepis ? knee kuatt kn jgk diri nyelahh knn. mungkin belum mse nye kau dpt SYG yg hnya untuk 1, mungkin jgk kau belum brsedia untuk dpt sang SETIA ? mungkin jugee kau belumm mase nye kau knal erti ♥ yg sbnar ? errr, aku tak tahuu jgkk lahh,. fill in the blank -__________- btw, THANKS, :) berbaik dgn kau ckup skadar sbgai kwann, dah melegakn hatii akuuu, sbb nyee ? atleast aku dpt gurau dgnn kauu, hempok2 kauu, mmng bnde uh yg aku sukee buatt punn. haha . mcm boleh pulakk akuu na buat itu sume skrngg kn ? ngee . kalau akuu brsedie dri sudut jiwa dan raga lahh, msti boleehh knn . tpi tak mungkinn jgkk kau bole nak brhadapan dgnn akuu, aku tahu kau mcm mneee .. tak apelahh, TAKE CAREEE .

Me Myself & I


