Follow | Dashboard
Nabilah Mahmod =

Pink Lollipop
ku TETAP MENANTI ?
Monday, February 14, 2011 | 0 comments

whoaaa, entahh btul ke tidak la aku nie enn . haha . hati tgh lembut bolehh la, da dy buat atyy akuu keras, kau kirim slmm jeaa la nnty yeaa :P hmm, entahh la kann, couple lame2 then break, nie kali ke bpe aku tatao la enn, entahh ape yg tak ckup, aku pun taatao ape yg korngg nak sbnar nyeee lahh kn, mngkin jgk aku bnyk kekurangann, biase la tade org yg perfect, so mcm mnee pun terimalahh seadanyeee okee dudee.. ngee . then then yg pasti lg aku pikir lg saket urat2 otak akuuu, tpi apekn daya akuu juge perempuann yg punye hati dan perasaan, rendu dan sygg kdang2 dtg menyingahh dilubuk sanubarii kuhh, ape yg aku bole buatt ? hayati dan layani lahh perasaan itu dlm2, dan 1001 tande tanye yg akuu dpt. knpee susa sgtt ye ? aku tgk perempuann laen slumber je siap bole tuka2 lgg, pewhh HEBAT la, aku bkn super girlz, n aku ta suke tuka2 laki, aku bkn kaki lelaki, ta puas itu dan ini, ini sume cume pngajaran knn, bile bercintee mcm2 maksiat la jdi itu biase lahh kn bile bercinta, so bile tuka2 da jdi mcm ape kn ? pkir la sndrii .. ngee . tpi tu sume risiko lah bile bercinta, sbb tue keluar nye lgu ANNA RAFALI berduet tue, jgn pegang2 duduk rengang2, iman itu perisai. hee . sume org na yg the best lahh dlm hidup dy kn, so cubelahh untuk setie, begitu juge lelaki, perempuan yg baik akn ditakdirkn oleh allah mndpt lelaki yg baik jugee, mudah2 mudahan bgitu hendak nye kn . dan azim aku doakn kau bhagia walaupun sbnr nyee hati akuu ckupp lahh berat nak terima sume niee, bkn snang untukk akuu lupa knn kauu, bkn snnag untk juge untuk akuu bka kn pintu hati niee lgg, sungguh dlm hati nie msih brharap kauuu kembalii, bile aku tringt kauu aku slalu fkir kau ingt aku ke ? bile aku rendu kauu, aku juge fkir pena ke kau rendu aku ? bile aku sedih, akuuu turut terpkirr kau sedih ke dgn sume yg jdi ni ? akuuu tade jwpann, tpi dri reaksi kauu, akuu rase kauu mcm relax jeaa luaran kauu lahh kn, kt dlm aku tak tahuu . ummm


 

Older Post | Newer Post
Me Myself & I



Hello, I'm Eila. Welcome to my Official blogspot. Don't forget to leave your footprints here. Thank You.



Sweethearts


PRINCESS


GIRLFRIENDS


Big Clap