Follow | Dashboard
Nabilah Mahmod =

Pink Lollipop
JANJI DI PEGANG, HUBUNGAN TERJALIN, :)
Tuesday, February 15, 2011 | 0 comments
haha, hangat di psarann punyee topikk kn ? ape ni ape niee ? bf baruu kea ? haha . takk lahhh, nie bout kisahh cinta lamee akuuu.. act, smlm borak pnye borakkk mcm na meletop telingee akuu plakk en kne mrahh dgn dy, takutt akuuu, dlu kalau dy mrah time date, dy ckp "dahh la, g balikk?" kasa en ? haha . tpi skrng kalau dy mrahh, kt situ jgkk dy semburrrrr . pewhh, terbaekk laaa, perkare pertaman knee tadah telingge dan fokus dgn ape yg dy ckp jgn ambek smbil lewa mmng kne pelempangg kt situ jgkk rase nyee lahh kott . haha . tkoyt akuu . dy tnyee time jmpe dy ade pape perubahan kea ? akuu ckp, tadeee, tpi mcm ade high temperature jee, dlu ta mcm tuee punnn, garangg ouhh . dy mrahh aku untuk kebaikkan jgkk knn . yelahh awakk,. dy suruhh akuu jagee diri, berulangg kali dy ckp bnde yg smeee, makne nye take it important la okeeyy, aku pun na yg terbaek untk diri akuu . huh. matured jea care nyeee, maybe otak dy boleh berfungsi dgn baek untuk kebaikan hidup dy, elok lahh tueee kn, lelaki lepasan spm kebnykan nyee tak MATANGG kot :) story pasal **** dy tnye knpae aku dgn bdk tuhh teeeettt ? aku ckp sme lahh kot mcm kes dy dlu, then dy bg pendpt tetap jea aku tak mahu pkirr, kepale akuu pening berturut jea nnty .. ngee . bialahh dlu sumee tuee . then now dy couple dgn org yg lbeh tua dri dy, dy kate okee jeaa, kalau aku kua hari ni bgtao dy, dy na knal knn dgnn akuu, MADU ? whoaaa, tak mahu lahh aku belasah kau kt situ jgk nnty tahu ?terlepas, then dy ckp "ouhh , cemburu lg la ni ea ? akuu tergamam then "ha ? oke byeee, byeee, byeee . haha ". dy gelakk jea. haha . sengal . couple dgn bdk kcik bnyk sgt trouble kata nyee, nmpk laki ensem skit je bla, patu asyik2 maen fb , janji jeaa lebehh bdak nieee, naseb baek r dlu akuu tade janji pape kott dgnn dy *kot laa kn . HAHA . dy yg ade berjanji dgnn akuu dluuu kot, eceehh, taleyh blaa. act, tade r pegang sgt kn, kitee tak tahu ape yg akan jdi lepas niee, so terpulang pade takdirlahh, dy ckp lmbt lg na tunaiknn, maybe ade lg cite2 dy yg belum tercapai, dy cume ta putus2 pesan JAGA DIRI, yelahhhh wakk. saye jage diri,. lguu yg penahh dy bg kt akuu, n akuu pling tak snggup nak dgr lahh koytt .


Older Post | Newer Post
Me Myself & I



Hello, I'm Eila. Welcome to my Official blogspot. Don't forget to leave your footprints here. Thank You.



Sweethearts


PRINCESS


GIRLFRIENDS


Big Clap