Follow | Dashboard
Nabilah Mahmod =

Pink Lollipop
IMY :')
Sunday, February 13, 2011 | 0 comments
 AKU RENDUU NAK TGK BILA KAU BUAT MUKA COMEL MCM INI,
 AKUUU RENDUUU NA TGKK MUKEE KAUU YG INIII, 
 AKU RENDUUU NAK TGK KAU BUAT GAYA NAKAL,
 AKUU RENDUUUU NAK TGK KAUU SENYUM LG MCM INI,
DANN AKUU SGT RENDUU NA TGK MUKA SERIOUS, TERSENGEH N TERKEJUUUTTT TUEE,


tpiii masih ade lg ke sume ni untuk akuu ? akuu dah terlanjurr syggg, tpi kauu ? hmm .. aku tade jwapannn, aku sndri bercelaru bile pkir sumee niee. dpt ke aku ubt nye dgn sumeeee yg jdi niee ? akuu sendiri takk tahuuu ..dlm kdinginan mmng aku na kalau boleh kau balikk dktt akuu, tpi mcm mne kalau kau sndiri asyik ckp kau da ta bolee, da ta sygg, da tade perasaan, mudah kau lafaz kn kate yg mnguji hatii akuu, smudahh mengenal A B C ? hmm, 1taon 5 bulan tuee ? kau couple dgn aku mcm baru 15 hari keee ? hmm, aku tak tahuu. hati kau yg sbnr nye mcm mnee. tak mahu kecewekn lg ? knpee setahun yg lepas kau ta ckptanak kecewekn aku ? knpe lpas da staon berlalu bruu na ckp sumee niee ? hmm .. knpe msti ckp tak syg ? tade perasaan ? hati akuuuu mcm mne plakkk ? IDK ..tade lggg org yg suke buat aku gelak ? ketawa? tde lg senyuman yg mnyinggah di bibirr akuuu untuk seseorg yg aku sygg .. tade lg yg menemani hari2 akuu lepas kau prgii, kosonggg je yg aku rase, dlu kau yg jage akuu bile akuu keluarr, aku rase selamat jeee bile kau adee dgnn akuuu, ngee, aku rase haapy je bile kau di sisi, skrng ? . bubyee jea kn , hee



"perjalanan aku masih jauh, ini cume permulaan dlm hidup . beri lah akuu ruang untuk bernafas dgn mudahh, kuatkn lahh akuu, untuk melalui detik2 manis ituuu, dan tabah kn aku dlm mnghadapi segala dugaan dan cabaran yg kau berikan dlm khidupan ini, semoga aku mnjdi insan yg sntiasee bersyukur atas nikmat yg kau beri kan ."

Older Post | Newer Post
Me Myself & I



Hello, I'm Eila. Welcome to my Official blogspot. Don't forget to leave your footprints here. Thank You.



Sweethearts


PRINCESS


GIRLFRIENDS


Big Clap