Thursday, January 13, 2011 | 0 comments
tgk tue linsay lohan keje ? btul ke nme dy tue . haha , aku pun tak tahuuu. hoho, na kejeee . basic 900 ? fuyooo . tringn ak aku na merase pegang duet titik peluh tngnn aku nie en . haha . hope dpt laaa at tmpat bju2 sejukkk uhh, tringn kot na kje membe2 aku sume da kjee duhh. yana at sogo, zue at sogo. mira at jj . tmpat yg aku na nie at jj, so besh la ade temann . if ta dpt tmpat yg aku na niee, g tempat ili jee, dy na pkay due org tpi ibu ckp bnyk bnde la na kne bli sbb kje jj kne pkay bju putih enn . ayoo . act, kalo na kje pun na start bulan 2 la, sbb enn akuu kne settle kn hospital dluu laa . hmm, so aku hope sgt ade tempat kosong untuk akuu . yana ckp smlm org tempat bju sjuk uh na pkay nakiah smpai bulan 2 jee, n na pakay ramai orgg, so hope hope sgtt still ade tmpat kosong untuk akuu keje. at tempat ili plak mmng na pkay org untuk bulan 2, kalo ta dpt masuk at tmpat bju sejuk uhh aku msuk at tmpat ili jelaaa . atleast aku bekejeee jgkk, gaji tu tolak tepi, pengalaman tue pntingg . aku cube untuk jdi lebih matured laa, lgpun dri duduk uma tde wat pape baek kjeee en ? isi mse yg terluangg, bz kn dri . huh . lesen ? um, act aku mmng na amek lesen, amek ujian komputer dlu jdi la, atleast melepasi azim . haha . na kalah kn dy laaa ouhh . bia dy baru na blja akuu da de lesen, bngge je en . haha. cri mse yg sesuaii la, biar ade keyakinan spenuh nyaaaa , hee :)

Me Myself & I


