Follow | Dashboard
Nabilah Mahmod =

Pink Lollipop
take seriously (!)
Monday, January 3, 2011 | 0 comments

perkara yang menghancurkan hubungan

alahai .. kenapa terjadi nye clash && cerai bagai ?? ermm . perhubungan bukan sesuatu yang mudah nak diuruskan . even da bersumpah janji ape bagai .. kalau takdir tu da ditetap kan cam ur. xleh jugak . nak xnak kena terima jugakkan ! kalau dapat pasangan yang asyik nak menang&& aty batu && kepala keras cam besi boleh jugak menghancurkan hubungan .. dan selalu memaap kan dan masih pasangan tu wat lagi pon menjadi masalah jugak !! dunia2.. memang susahkan nak carik yang leh paam ape yang kita mahukan !

PERKARA YANG MENGHANCURKAN HUBUNGAN 
  • tak pernah meminta maap
  • tak pernah memikirkan orang lain . yang penting anda tahu anda akan dapat ape yang anda mahu kan 
  • tak pernah mengaku dan menunjukkan anda terluka,sebalik nye bila terluka anda terus melenting && marah
  • anda tahu kesalahan,kekurangan dan rahsia keluarga anda dan gunakan itu semua bila anda gagal masa berbincang dengan pasangan (bajet crik point)
  • bila pasangan anda bersalah,anda gunakan dan manipulasikan perasaan bersalah itu untuk menyerangi emosi nye
  • sentiasa cekap carik kesalahan pasangan ,kalau dye buat perkara baek ,xpuji dan buat xtahu je 
  • buat janji tapi xterpati janji
  • buat2 paham ape yang pasangan anda luahkan ,padahal anda xpaam 1 ape pon 
  • xpernah serius dalam sume hal langsung
  • suka mengungkit
  • setiap kali pentengkaran anda mesti nak menang walau pon terbukti anda salah
  • tak mempunyai tanda anda ambik berat pasal pasangan anda
  • bila anda dapati anda betol dalam suatu perkara ,mesty anda cakap 'itu la ..saya da cakap tapi awak degil'
  • selalu anggap pasanggan anda saje yang perlu paham dengan kemahuan & kehendak anda 
  • rajin komen yang xelok tentang keluarga pasangan
PERLU BERUBAH !

Older Post | Newer Post
Me Myself & I



Hello, I'm Eila. Welcome to my Official blogspot. Don't forget to leave your footprints here. Thank You.



Sweethearts


PRINCESS


GIRLFRIENDS


Big Clap