Follow | Dashboard
Nabilah Mahmod =

Pink Lollipop
aku ? hmm
Thursday, January 6, 2011 | 0 comments
PART 1 ,
 grr, smlm akuu g jmpe mira dlm pkul 2 or 3 cm uh laa, dy tnggu at lrt, aku jmpe zue skali, dwng baru blik interview at kl . hmm, oke la . anta zue t tburn . then aku ajak mira g jj . aku cerite punye cerite, dy plak yg menanges . huh, ape aku na buat ? akuu pun perempuann yg lemahh jugee, air matee na jatuh tpi akuu thann . aku cube tunjuk aku bole hadapi sume nie tpi hakijat nyee akuu sakettt. sakeett sgtt . hmm . dy bg smangat untukk akuu kejee, akuu ade la gak smlm na keje, tpi ibu ckp tade . so duduk ruma la tnggu azim blik kl . spnjng jmpe mira akuu ta msgg azim sbb dy nga cri keje akuu tamau kacauu . aku blik dlm pkul 4 cm uh koytt. aku relax dlu, then mlm still azim ta msgg, aku msgg dy ta rep . akuu agak dy tydo sbb nye kol pun ta angkt . ibu ajak blik umaa PPR . akuu ikoyttt la en da lme ta blik sneeee . hmm , aku tgh mknn, then azim punn msggg, dy ckp dy tertydo, then now na kuaa g tesco g beli brang dpur. aku tnye dy na msg nnty ke, dy ckp bole gakk . oke laa, aku tnggu punye tnggu smbil bce mjlah n dgr laguu . da lame2 akuu terlelap, pkul 2 aku terkejutt aku bgun tgk enset pkul 12.45 azim msgg, hmm lamee nyee . Aku msg dy blik dy ta rep akuu pun tydooo .

PART 2,
pkul 6 ibu kejot ajak blik uma neenek blikk, aku mndy solat sume aku tnggu azim msgg smpai pkul 10 pg aku on9, aku tgk dy on , tpi dy ta msgg akuuu . hmm mmng la tensionn en . aku msg dy lg , dy a rep, then mira msg aku ajak kua g mkn mcd . akuu pun kau, dri duk uma aku tension akuu solat dlu then siap2, mira pun pnggil . aku teman ya dgn mira g bank, dwng na kua en duett . abes uh, g jj . aku beli bju FOS na bergaye lebeih la wey, slme nie akuu ta heran now mse nye untuk pentingkn image . aku beli eyelinear .. hmm , mira da lpa dy ajak g mcd, aku order mcdchicken . borak2 nan dwngg, aku cube gak happy kn hati akuu sdang knn akuu tertnye2 mne dy , aku kol bnyk kalii ta angkttttt . errr, ape pula lpas nie ? mira na blik bangi da sbtu nie di sbb nye omelan acik dy . errgggh, leepas nie lg la akuu sunyi kalu dy tadeee . hmm, dy bnyk bg nsihat akuu tentang cintan cintun niee . huh .aku cdang en at dwng esok kua kl, yela sbtu dwng da na blikkk .. dwng ckp oke, pkul 4.30 da tade tmpat na jlannn, kiteowg pun blikk, akuuu still kol azim, tpi na angkt . aku solat then enset aku off n now aku merajukkk -,- . hmm , aku hope sgt dy pujuk, tnjuk kn la sygg kauu, aku perlu kn ituuu ;'( complicated ? kau tahu ke ape mksud nye perkattaaan tue ? serabut, kusut, berbelit, ape lgg ? errghh, knpe lg dgn kauu ? aku ta mahuu kecewe lggggg, cube la kau bhagia knn akuu . ini mngkin peluang terakhir untuk kauu, akuu harap kau ta sia2 knn . hmm , aku nekad lepas mgrib insya allah aku on enset, aku hpe ade msg n miskol dri kau ;'( , jgn la hampa kn akuuu . da boring duduk damansara tue blik la sini, kua dgnn akuu . akuu rennnduuuu . hmmm

Older Post | Newer Post
Me Myself & I



Hello, I'm Eila. Welcome to my Official blogspot. Don't forget to leave your footprints here. Thank You.



Sweethearts


PRINCESS


GIRLFRIENDS


Big Clap