Follow | Dashboard
Nabilah Mahmod =

Pink Lollipop
wwhooaaaaa ?
Sunday, December 26, 2010 | 0 comments
ary nie gerakk g klangg laaaa. huhu, renduu rendduu .. na wat cm neee, saye pun nak baek la wakk . hee . saya da na dkat sminnguu tak datee, na wat cm nee enn . jap agy grak tgh hari. jmpe hazim pkul 10, tdy dy msggg . mlmm tdy entah knpa hati akuu sedihhh jee, trlalu sedih smpai akuu na tydo pun susa asyik menanges . hmm, ape yg aku pendam ? ape yg akuu tahann ? akuu perlukn seseorgg, dan itu ialahh blogger akuu, tempat akuu meluahh kn perasaan dan melepas kan rasa haty .. mcm mne na jmpe azim jap lg ? bole kee aku berhadapan dgn dy dgn hati luka ? bole ke terubatttt lukaa akuu . hmm, aku ta tahuuuu . mlm tepon dy ckp mlm ni g ICT , akuu haappyyy gilee, ubt juge la hati yg sdang terluka niee knn, coz akuu tgk at tb, tempat ICT uh lawa gleee, terpkatt nyeeee . naaa g naa g, lupa kn sgale keresahannn dlm hati, bebas snbari ygg trkuncii . huh, aku ingt menikmati pemandangn ygg indahhh, dan suasana yg tenanggg .. selasa akuu g HOSPITAL TENGKU AMPUAN RAHIMAH untuk check up, semoga semua nya baek2 ajaaa, akuu berdebar dann risauuu,. hmm , aku pergi mncari ketenangan dan jwapann, smoga kauu di sini dpt membuatt keputusaann, aku pergi hnya laaa 3 hari .. dgn care tue mngkin akuu dpt didik hati akuu dan engkauu untuk di uji, rendu ? love ? maybeeeee ..

Older Post | Newer Post
Me Myself & I



Hello, I'm Eila. Welcome to my Official blogspot. Don't forget to leave your footprints here. Thank You.



Sweethearts


PRINCESS


GIRLFRIENDS


Big Clap