STATUS ?
Friday, December 31, 2010 | 0 comments
hmm, act aku takk tahuuu, apee status aku dgn dy skrangg . sume kenangan akuu dgnn dy aku dah pdamm , gmba ? name contact ? apee lgg . HMM, kepala aku pening, kusott . lg tmbh celaruuu bilaa dgr dy bwk prmpuan g pd ? ARRGHH ! smpai aty kauuu,. aku tak tahuu kau pg pd . err, terase nyee perit dlm hati . tadi akuu g jmpe kau, aku cube kuat kn drii akuu, aku cube melakar senyuman di bibir sdng kn dlm nye saket tak terhingga .hmm, kau ta mahu tgk aku menanges kn ? aku pula ta mahu kau tgk aku menanges . akuu yg dlm keadaan lemahh, cube untuk gagah . aku smpai, aku tnye kau da lme smpai ke , kau ckp baruu . kauu mintk na bce msgg im dgn faliq, aku pas enset kt kauu . aku dah tuka number contact kau jdi "hazim" aku tak tahu kau perasaan ke takkk . kau bengang dgn im n faliq ? dwng suke akuu bkn slahh akuu, aku ta tahu sume tu, aku bkn melayan org aku ta knal, cume disbb kn itu kwn kauu . kau pnas barann, akuu da ta senang duduk tgkk . aku borak dgn kau, aku terlepas "b" aku terdiam then akuu btul kn cre perckpann nye, even aku renduu , mngkin nie je terbaek untuk kiteee . hati kauu dan aku ? pudar. syg nye dah ta bersemi, sdangkn dlu kau bhagia kn aku, tpi cume smentara. ape silap aku ? aku tak tahuu . aku mennunggu kate putus kau dgn penuh sbrr .. tpi kau ta persoal knn ituu. kau tnye aku letak dkt fb single ke ? akuu ckp tak . ganu plak asyik ckp kau "pakwe" aku, msih bermkne ke perkataan tu ? ganu, kau ta tahu ke hati dy bkn lg dekat aku ? aku mkin sebak, bile aku cite at yana, dy pula mcm na menanges, na wat cm nee, naseb akuu,. hmm, now aku tak tahu status aku dgn dy ? mcm single tpi mcm couple ? tpi aku ta snggup lg dgn dy, hati aku berbelahh bhagii . hmm .. ya ALLAH, berikn la akuu petunjuk mu .. time blik aku cume hulur tngn, then msing2 blur ape na wat, dy cium tngn au, aku cume letak tngn dy at pipi, hmm , hati aku terlukaaa, sowieeee , time balik kau suruh aku jlan elok2, tue perkataan biase kau unggkap . bia laa, cerita ini berlalu pergi dri hidup akuuu . tahun 2010 yg menyaket kn . smoga tahun 2011 lebih bermkneee . aakuu harap ....

Me Myself & I


