Follow | Dashboard
Nabilah Mahmod =

Pink Lollipop
something wrong WITH me .
Saturday, December 25, 2010 | 0 comments
huh, why yeah ? hari terase laennn . terkilan ? maybeee . boringg jugeee maybee . aku tatao knape dgn akuu , terlalu lahh bosannn, mcm hidup niee, aku sowng2 je yg adeee, yg laen da mati, teruk enn ? mokcu call, dy bg idea ruh keje, ta pun dy anta g melaka blja, MELAKA ? arghhhh tidaaaaakkk . TAMAU ;'( even da tiba mase nye untuk akuu bebas bawa dri akuu sndri , akuu cm blum leyh terima jee, nape ea ? hmm . WAKE UP LA !!! KAU MAKIN BERUSIAAAA , SMPAI BILA ? ye . ye , akuu tryy laa . ibu ckp amek lesenn dlu settle knn, akunn pun mmng berniatt na amik lesen, then na pergi jauhh . aku pernah cerita mslahh akuu at ibuu, thennn akuu rasa keputusann yg akuu buatt tue tepattt skalii, slepas ape yg jdi harii niee .  hmm , akuu hope, akuu bole lwan perasaan akuu, then akuu harap akuu tabah & kuat hadapi segala dugaan mahupun cabaran ygg dtgg dlm hidup akuu . i must be stronnggg ! jgnnn kalahh lwannn mslahhhh oke ? I HOPE I CAN DO IT .. jgn org amek kesempatan atas kebaikann dlm hidup kita . akuu da terknaaa, so i must be carefull . sejak ibu pndangg akuu cm kesal dgn perangai takut na melawan ckp org ygg perguna knn akuu, akuu jddiii mcm gagal jdi seorgg anak, ibu akuu ckp dy ta suka org tipu2 niee, hmm, abes akuu na wat cm neee, akuu kne amek lngkh untuk dy . maaf kn akuu, akuu ta bole jdi yg terbaek untuk kauu, even aku da lme knal kauu . tahap kesabarann akuuuu da abes . jdi lahh dri kauuu . sowieee ..

Older Post | Newer Post
Me Myself & I



Hello, I'm Eila. Welcome to my Official blogspot. Don't forget to leave your footprints here. Thank You.



Sweethearts


PRINCESS


GIRLFRIENDS


Big Clap