SMK WANGSA MAJU SECTION 2 , I'AM DONE (!)
Thursday, December 23, 2010 | 0 comments
tepat pkul 4.15 ptg, akuu habes jwb soalaaann yg agak susa jgk la knn . aku tutp kertas lpas habes check sume jwpan dah terisi . hands up . then pengawas dtg tnye "da siap ?" akuu angguk . "nak kertas soalan t amek lpas mase tamat yeah ?" akuu just ckp "oke" akuu bgunnnn, dgn lafas legaaaa aku hembus . akuu kuar dri dewan peperiksaan, satu senyuman ku ukirrr tande "MERDEKA!" aku lihat wjah2 kwan ku di luaa, mereka sdngg berborakkkk . hee , happy mmng la happy, tpi ta lengkap , huh, even da abes skolaaa, even itu ygg akuu nakk, akuu tetap miss kauu TEHA , kauu yg pena jdi kwann akuu dri form 1 , then skrang kne sume bertuka ? knpe dgn kauu ? hanya sbb akuu ckp dy pena dy miliki kwan baek kau, kau ckp aku tengking ? untuk ape aku tengking ? akuu ta dpt pape pun tahu, jgn la kau cetek kn sgtt pkiran nyee, pkir scara matanggg, kau snggup kehilangann kawan, kau jaje plakk name akuu ? then org tnya knpa akuu haalang kau couple dgn dy ? untuk ape aku halangg ? aku bkn knal spe dy , huh . then yg nme nye JARUM, akuu tatao ape mslahh kauu, baru msuk skola baek, tpi engkau nie duri dlm daging, tahuu ? hipokrit ! lebih baek tade kwnn, dri kwan dgn org mcm kau nieeee, tahu ? kau ckp aku boyan ? WTF, kau na ckp org cermin diri dlu bole ? kauu laa puncaaaaaa semua perpecahannnn, si LONGKANG plak, muka cantik tpi mulottttt pewhhhhh cm pantuik, tahu ? akuu bkn la baek sgttt, tpi akuuu try jdi diri akuu, akuu ta sukee akuu tunjuk akuu ta suke, bkn terhengeh2 stupid, get it ? kan dah knee . grr . entahh laa nie la hidup berkawan yg aku belajar naek skola menengah . tape la SPM pun da abes, aku doa knn kau jalani hidup yg terbaek lepas niee . take care . ily caca, mira, mona, yana. mira, dayah, affa, atoi, piqa, faiza, hope we will be together 1 day . :)


Me Myself & I


