NEW YEAR !
Friday, December 31, 2010 | 0 comments
HYE 2011 ! huh , alamakkk akuu da swweeet18 laa ! pwwiiiittt ! hahaa . muda lg okeee ;p hhaa, AZAM akuu, naaa jadi ank yg terbaik untuk ibu dan ayahh, smoga keputusan SPM dpt membhagian kn mereka, i hopee .. perbaikki diri, kawal diri dri sifat mrahhh n cube jdi cool. if terase hati cube wat tatao jee . amek bnde tue sbgai small metter jeee ..new year, sme love i hope everythinggg moment mengajar kiteorg untk lbih berhati hati . KAWAN ? oh of cause iloveyou babe, *SHAMIRA, MONA, CACA, YANA, MIRA, AFFA, DAYAH, FAIZA, ZUE , PIQA N ATOI . hopee kitee msih berkawannn smpai bile2 k . korang sntiase ade untuk nasihatt akuu, 2010 ;
*aku ade mslah dgn teha .
*gaduh dgn azim, -faliq dan im punya cerita .
*azim berubah hati -maybe sbb akuu da ta caringg dy so dy rase khilangan.
*trial aku teruk -knpe ?
*sarah dan intann mulot puaka -mengajar akuu jgn cpt percaye dgn org yg bru knal .
*terase hati bile kne kate kesat -sbb aku sensitive .
*mengumpat -bile ade yg ajak .
*tak peka -bile kwan2 aku bercerita akuu blur HAHAHA
*ade slah pham dgn ibu - sbb aku degil .
*saket ? -urrmm, kite ta jngka ape na jdi .
2011 ;
*bersaing secara sehat .
*berharap kputusan SPM terbaekk .
*sntiasa jaga kesihaan .
*cuba gapai impiannn,
*jd gf dan kawan yg terbaek .
*sntiase baiki diri .
*jdi anak yg soleh .
*sntiase jga diri - dugaan lepas spm terlalu bnykk .
*pertingkat kn penampilan diri untuk nmpak lebuh menarik dan kemas .
*sntiase yakinn .
ape lg ea ? mcm bnykk jee . HAHA . harap aku bole penuhi semua azam ituuuu .
doakn sume nya baek2 sjeee yeaa .


Me Myself & I


