Follow | Dashboard
Nabilah Mahmod =

Pink Lollipop
LOVE ?
Sunday, December 26, 2010 | 0 comments
love ? perkataan yg simplee, tpi mksudd nyeee mendlaamm sgtt . kdang2 dpt rase kebhagian kdng2 jgkk kesaketann . hmm, akuu bole jdi terbaek untuk dy ke ? akuu ta psti dgn kata hati akuuuu . akuu bnyk kekurangannn, akuu mintak maaf dkt kau . apee lngkah yg aku amek untuk sygg kauu tue akn menjerat hati akuu blikk ? hmm .. hati akuu da puas saket time couple dgn **** tuhh, ckup sakett dan terseksaa. akuu hope bila dgnn kauu, akuu dpt kbhagiann . yeeahh, mmng bile dgnn kauu, akuu happy akuu bhgiaa, kau berjaye mncuri hati akuu, sdikit demi sdikttt, shinnggga akuu tewas melawan perasaaan . tpi akuu bnyk menyaketkn hati kauu ? ape bole buatt, akuu hanya laa manusia biase yg tdak pernah lari dri melakukan ksilapann, akuu mintk maaff, akuu bnyk meluka knn hati dan perasaan kauu, bkn niat akuu untuk menyakiti kauu .. hmm , akuu sygg kauuuuu . tpi kdng2 hati aku berbelahh bg, knpe ? akuu ta mahu mengecewakn kauu, akuu juge ta mahu khilangan kauu, kau da bnykk berkorban untuk akuu, then akuu da bnykk susa knn kauu . lepas break dgn **** aku berazam dlm diri akuu, untuk jdi yg terbaik untuk kauu, berjaya kah akuu ? akuu tiada jwapann untuk itu, hnya kauu yg merasai cinta yg akuu smpaii kann .. skrangg suasana dingin .. aku tatau punca nyaa, tiba2 shaja kau berubahh .. akuu hope sume nye akn kembali pulihh, akuu renduu kauu . akuu hnya la seorg perempuann yg mahu kn prhatian dri kauu, ksihh sygg, gelak ketawa, dan berkongsi perasaan, akuu ta pkse kau, mmng aku akui kwan mmng pentinggg, tpi kau perlu juge pkir perasaan akuu . hmm,

Older Post | Newer Post
Me Myself & I



Hello, I'm Eila. Welcome to my Official blogspot. Don't forget to leave your footprints here. Thank You.



Sweethearts


PRINCESS


GIRLFRIENDS


Big Clap