heart BROKEN !
Wednesday, December 29, 2010 | 0 comments
eeerrr, hatii akuuu sakeetttt sgtttt . knape kau buatt akuu mcm nieeee ? ARGHHHHH ! aku benciiii kaaauuu ;'( benci sgttttt . hilang suda rase sygg, renduu ? tade lgg dahh . dari ary sbtuuuu, hati akuu sentiase na beritahuu akuu yg kauuu bkn milik akuu lg,, sperti nya kauu dah jdi milik orgg laenn . akuu cuba sdap kn hati , aku cuba untuk berbaek dgn kauuu, even kau sgt menyaket kn akuuuu, kau dingin dgnn akuu, aku ta tahuu punca nyaaa ? aku sbarrr . kauu buattt hal smlm nieee akuuu sbrrr, kauu mintk peluanggg akuu bg . tpi ape yg aku dpt, kau curangg ? errrrr. akuu tensionn . spanjang aku kt rumak mokcu, hati aku skit pun ta tenang, akuu benci kauu, aku kol ta angkt, msg ta rep . aku on9, then aku tgk 4 jam sblum aku on9 kau da online, tpi kau ta msg aku, knpe ? aku terus msg kau "saye da tak penting dlm hidup awak?" then ape ? kauu ta bls knn, smpai nyaa hati kauuu . kauu sakett kn aku dgn perangai kauu, aku juga manusiaaaa .. smpai ptg esok uh kau msg, care msg nye smcm, lg la aku ta sedap hatiii dgnn kau . smlm aku blik kl, aku ingt na settle kn problem dgn kauu . akuu pun ta suke kalo lame2 ta jmpee, aku bkn bole kua mlm yg itu dri dlu aku da ckp, aku perempuan, aku kne jage maruah family akuu, aku ade pendirian, asyik aku na pham kau, tpi kau ta pena na phamm akuu . errrgghhh ! smlm akuu suruh kau jujur, then kau ckp hati kau dah tersanggkot aku permpuan laen, dan smesti nya perempuan tue alwayz ade yg kauuu, bkn mcm akuu . aku terpaksa lepaskn kauu, akuu ta sanggup na tahann, terlalu bnyk yg kau buat aku bg peluangg, tetap aje aku yg terluka. perhubungan nie tak bermkna lgg . kau pergilah dkt permpuan ituuu . akuu mula sygg kau, tpi mungkin belum spenuhnyaa, dri dluu aku sntiasa ingt kn dri aku untuk mengtur perasaan ini kalau bole, aku tkan terluka lggggg dlm jurang cintaaaa ini .aku menanges, da kering air matee . aku khilang kwan, then skrang kau, hidup aku kosong suda . TUHAN , kuat kn aku menempuhi dugaan yg kau berikn ini, aku hnya la manusia biasa yg perasaan nyee sntiasa di uji . wlau kau susa na lepaskn akuu, akuu lepaskn dri aku sndri, kau pergilah memiliki hati org yg kau sygg, hati kau dgn aku pun makin pudar, bunga yg mekar da kucup .. tade mknee aku curahkn lg sygg dan setia akuu dkt kauu . mungkin btul ckp ibuu, lelaki ni ta pernah bersyukurrrr, da dpt yg sempurna dia still cri na yg lg sempurnaaa, dia hanya tgk luaran lawa then sume dy nak miliki . kau pening, celaru, kusot ? akuu ta bole tlgg, hati aku juge penuh persoaalann . aku ta sangka jdi mcm nieee, aku cuba jdi yg terbaik dan akhirnya akuu gagal . kau jaga dri ,, aku ta buat slahh dgn kau stahu aku,, perasaan aku sntiasa di uji . bubye MR.H , take care. hope happy with new gf. n sory for everything yeah . *AKU MAHU TERBANG MEMBAWA HATI YG LARA .

Me Myself & I


