Follow | Dashboard
Nabilah Mahmod =

Pink Lollipop
GETBACK ?
Friday, December 31, 2010 | 0 comments
wwhoooaaa !!! aku tatao knpe akuu haapppy . huh . aku syg dy lg ke ? umm, degil en akuu niee ? tahh laa, cube la sgale nye dgn yg baruu, akuu cube untk tegas dgn dy . dy pun na getback so kne mule la cinta yg baruuu . huh .akuu hopee 2011 nieee, aku tbahh hadapi sgale dugaan . kuat kan la aku dan dy YA ALLAH .. masih bolehh ke aku pupuk rase syg dlm hati dy ? akuu cube sbaek yg mngkin untuk dy lupe ka perempuan yg pena dy minatt, dan hampir khilangann akuu . huh . aku harap hati kau msih milik akuuu ;'(
jgnn wat hal lgg, jgn hilangggg lgg ;'( hurrmmm . sedeyhh jee .
i hope IWILLLOVEYOU BACK dear .. pertahan kn lahh hbungn ini sygg, sesungguh nyaaa akuu mahu kau dan aku cube yg terbaekk, jgn mengalah yee lwan sgalee dugaan, tabah kn hati . aku sntiase berdoa agar kau sntiase du beri petunjuk untuk membuat keputusan yg tepat dlm hidup kauuu, akal fkiran kurnian yg maha esaa dpt kau guna kn sbaek yg mngkin . TAHUN BARU, azam bruuu, cinta yg sme tpi pertingkatkn lg rase syg each other oke ? kite cube yg terbaekk untuk bersatuu .akuu cube untuk memenuhi mase bersme kauu . i try mybest k . kau pun kne sntiase bekerjasama, jagalah hatii akuu juagaa tau .. kau tnk saket kn hati aku lg knn ? kauu ckp itu dkt aku so bkti knn laa .btw, ILY yeah .

Older Post | Newer Post
Me Myself & I



Hello, I'm Eila. Welcome to my Official blogspot. Don't forget to leave your footprints here. Thank You.



Sweethearts


PRINCESS


GIRLFRIENDS


Big Clap