bangun lambat ?
Saturday, December 25, 2010 | 0 comments
HUH, ary niee ennn , akuu bgunnnn lmbtt glewww, matahari da terbittt baruu akuu bnguuuunn . haha . akuu kua blik then nenek akuu ckp "amboyy kauuu, terukk nyeeee, pkul 11 baruu bnggunnn, mcm tydo tydoo 11 mlm lak" act akuu tydo pkul 1 , mlm tydo . hmm, hati ta tenteram duhhh . grr . knpe dgn azim ? shari suntuk dy ta msgg akuu, smpai laa ke hari nieee ? ape dah jdi ? hmm, aku buat slahh ke ? patot nyee aku yg merajuk dgn dy, sbb perangai dy cm ta amek endahh kt akuu . hmm, akuu tatao laa . bngunnn je tdy, aku tnye nenek aku "nenek da mkn kee ?" nenek aku ckp "na makan ape ? belum la" yeahhh, tugas akuu sbgai cucu la kann, akuu msakk nasi goreng untuk family akuu breakfast, ecehhhh, breakfast ke ? haha , breakfast laaaa, blum pkul 12 agy, ;p akuuu msak msakk n msakk, aku ceduk en 1 pinggan nasi untuk neenek akuu, smlm akuu msakkk habes duh fmily aku mknn, *terharu . HAHA . wat mase nie, dwng yg cube haapyy akuu even akuu kesepian . miraa ? sowie oke eila ta rep msgg, eila tadee mood . hmm . entahh laa, smpai bile ? akuu mcm na lari je tnggal kn sume nie , tpi kuat ke aku ? mampu ke akuu ? akuuu tatao . biase nyee, kalau cm niee, abes kn mase dgn bace novel layan perasaan sndri lgg puaass koytt , aku kalau bace novel en, fulamakkk ! hayati duhh, nanges2 agyy, yg kelaka nanges sorok2 . heee .hmm , hope sume nyee okee laa . b msgg la bb, tehn explain knpe dgn b ? bb cube jdi kwann untuk phamm b . bb cube jdi gf yg terbaik if bb bole untuk happy n bhagia knn b . kalau ade yg kurangg, itu kelemahann bb , mybeeee ..


Me Myself & I


